Vakantie......

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie......

Ik vroeg mij af hoe de meeste het doen als ze op vakantie zijn en dan heb ik het over het trainen......

Gaan jullie naar een hotel/camping waar nog een fitnesscentrum zit of gaan jullie naar een nabij gelegen sportschool?
    En hoe houden jullie je aan de voedingsschema en de inname van je supplementen?
    Dit jar houd ik gewoon ff 2 weken helemaal rust....lekker genieten en stappen...

Tot 2 jaar geleden, moets er als ik op vakantie was een fitnessruimte zijn bij het hotel. Daarbij kwam ik een enkele x bedrogen uit...alles wat er stond waren een zestal dumbels tot misschien max. 8 kilo en een vastgeroeste fiets.....

Grtn.

ik heb het hele jaar door hard getraint, dus in de vakantie ga ik geen reet uitvoeren .
    Trainingslog Farmboy:

Comment

ik ga niet op vakantie dus train gewoon door
      only the strongest will survive

Comment

als ik binnekort op vakantie ga, ga ik me gewoon elke dag wat opdrukken.
        is toch nooit langer dan 2 weken dusja

Comment

Als er in het hotel een fitness-ruimte is ga ik daar wel is trainen. Als ze meevalt, train ik zo 3 keer een halfuur per week (beetje onderhoud). Voor de rest houd ik bijna helemaal geen rekening met voeding. Ik zorg er wel voor dat ik van alles wat heb (vooral eiwitten dan).

Btw je moet je niet schuldig voelen, als je 2 weken niets doet. Rust heeft een positieve werking

Comment

Als ik op vakantie ben er er is toevallig een gym zal ik wel ff kijken ja zo niet dat geniet ik even hard van mijn verdiende vakantie
            Who's the Chef

Comment

Dagelijks een paar lengtes zwemmen. Opdrukken s'morgens en s'avonds en voor de rest laat ik me volledig gaan op de voeding. Je verdient dit wel vind ik tijdens onze zo korte vakantie ( 3 weken ). En daarna nemen we de draad weer op.
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Ik ga ook niet op vakantie dus ik kan lekker doortrainen!!

gr

Comment

Ik train ook het hele jaar dus ga op vakantie lekker 2 weken lui op het strand liggen:-)

Maar mocht je willen trainen dan zijn er nog genoeg oefeningen die je kan doen met je eigen lichaam zoals opdrukken, dippen e.d.

Ik zeg neem het er gewoon 2 weken van en haal het daarna weer in;-)

Comment

Jawel jawel....ik ga hhet er ook van nemen.
                    2 jaar geleden heb ik indd gewoon baantjes gezwommen en wat opgedrukt.
                    Maar zoals ik al zei daarvoor...moest er iets aanwezig zijn van een fitnessruimte bij het hotel.
                    Nu heb ik zo iets van...heerlijk ff 2 weken niets doen lekker ontspannen en relaxen....

Grtn.

Comment

ik mag toch wel 1week in het jaar niet trainen en dieeten

Comment

Ik zou die overtollige energie aan me vriendin besteden... heeft zei er ook nog wat aan...

Eten op vakantie is het lekkerste wat er is! Alleen geen vakantie dit jaar voor mij.

Comment

2 weken drankjes naar binnen werken is ook goed voor de spieren he!
                          Wissel dit alleen wel af en toe af dus dan drankje met links en dan drankje met rechts;-)

maar na 2 weken rust heb ik daarna des te meer zin om te knallen en kunnen mijn spieren zich weer volledig herstellen tijdens de vakantie.

Ciao,

michel

Comment

Ik ga een weekje op vakantie. Maar heb gezien dat er een fitness is, dus ga het moeilijk zijn om er weg te blijven. Natuurlijk ga ik niet zo trainen als hier , wa onderhoud. En wa bedpsort natuurlijk

Comment

Ik laat het ijzer 2 weken rusten op vakantie.
                              getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X