gewichttoename

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewichttoename

ik ben ongeveer drie weken ofzo op dit forum... (??)
    weet het niet precies, en sindsdien ben ik beginnen bulken.
    niet echt men caloriën tellen enzo, maar gewoon extra beginnen eten zoals boterhammen met pindakaas, honing, extra eieren, meer pasta enz.
    en ik ben in die drie weken al 4 kilo aangekomen.
    is dit normaal of zou ik toch maar minderen met eten of is het gewoon omdat ik er maar net mee begin dat het zo snel gaat?

greetz

Die 4 kg is voornamelijk maag vulling en vocht ben ik bang maar ik zou het proberen rustig op te bouwen.
    Ben wel bang dat je nu iets te snel en teveel bent gaan eten, dus even een paar passen terug en rustig opbouwen.
    Who's the Chef

Comment

vroeger at ik altijd snoep als ik honger had en dan was men honger direct over. (zonder dik te worden )
      nu ben ik al dat snoep aan het vervange door gewone gezonde dingen, maar nu moet ik er wel veel meer van eten.
      ik eet een normaal ontbijt, dan 2 uur later 2 boterhammen en een shake met fruit, een ei en koek.
      dan een middagmaal.
      om 4 uur een kom muesli en misschien nog een boterham met melk erbij.
      dan avond eten.
      's avonds nog een hapje en voor ik ga slape een kom cornflakes.

ik eet gewoonlijk wat de pot schaft en ik stimuleer men ma altijd om iets te maken met veel vlees, pasta of/en eieren.
      ik ben redelijk groot en ik heb een (abnormaal?) snelle spijsvertering.
      elk uur ronkt men maag.

Comment

Als je meer begint te eten is het ergens wel normaal dat je bijkomt.
        En zoals been reeds zei:dit is vooral maagvulling en vocht.
        Velen vergeten nog steeds dat het om het winnen van spiermassa gaat en niet over het opslaan van vet.
        Ik heb het niet zo voor al dat overvloedig eten,je word er alleen maar dik van.
        Ik hoor hier van veel mensen dat ze in een korte periode 5tot 10kg zijn aangekomen en daar zijn ze dan trots op,maar het enige dat ze dan hebben opgebouwd is vet.(Of wel zijn ze niet naturel bezig!!!)
        Vergeet niet dat als je NATUREL traint 5kg zuivere spiermassa in het eerste trainingsjaar een zéér mooi resultaat is.
        Voor de rest moet ik er geen tekeningetje bij maken denk ik....

veel succes

grtz
        getting back in shape...

Comment

als ik van jou was zou ik die cornflakes voor het slapen gaan laten. Dat zijn koolhydraten en als je niet te veel vet wil opslaan zou ik zo weinig mogelijk koolhydraten eten voor je gaat slapen.

Comment

aangezien je vetpercentage 9.8% is zou ik me nu nog niet zo heel erg druk maken over wat je precies eet, maar gewoon veel en gezond eten.
            En idd als toetje geen cornflakes nemen maar eerder beetje magere kwark. Vond het zelf eerst niet te eten maar ik heb er iets op bedacht:
            beetje limonade-siroop erbij!! doet wonderen voor mij (wow, dat rijmt)
            succes met eten/trainen
            Live your days like they are your last

Comment

ik zou niet teveel en te snel willen aankomen als ik jouw was.
              je kunt wel gewoon goed eten maar let er wel op dat je niet elke 3 weken 4 kilo aankomt want dit is geen spiermassa en dat is wel wat je wilt neem ik aan. vet aankomen gaat heel makkelijk maar het weghalen gaat een heel stuk moeilijker . ga tot de 12% en bouw op die percentage verder zou ik zeggen

gr
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

ok, bedankt voor alle reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X