zwakker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zwakker

hey nog een vraag van mijn kant.

Sinds februarie ben ik samen met een vriend eigenlijk pas echt hard bezig (daarvoor wel al anderhalf jaar ofzo maar telkens in mijn eentje en zonder enige kennis van iets)

van feb tot mei erg veel op bankdrukken en borst gefocust (1 a 2 keer inde week maar wel erg zware training) en ben van max 70 naar 90 gegaan.

Alleen ben ik op het ogenblik aan het cutten maar merk ik ook dat mijn energie en vooral kracht zo achteruit gaat. Ik kan nu nog maar 75 en reps boven de 8 stort ik echt bijna in. Ook als ik flink van te voren voor een training heb gegeten.

Zou dit echt aan het eten liggen? of ook aan eventuele overtraining van de borst? heb niet vaak last van spierpijn, ook met andere oefeningen merk ik dat ik gewoon zwakker ben geworden.

na de zomer met bulken zal het wel goedkomen? of misschien ook trainingsgewijs wat veranderen?

te snel van start gegaan zo te lezen.
    rustig aan doen.en gewoon bij de 70 killo of 75 killo blijf hangen
    hou dat een 3 maandjes aan.met dat gewicht omdat je nog niet zo lang bezig bent met fitness,dan zal jou borts spieren er duidelijk op gaan groeien,en je schouders natuulijk.
    draaid ook om techniek de meeste mensen vergeten dat heel vaak
    dan word het geen borts oefening meer.
    wat zijn je stats? en waarom cutten????

Comment

Wat een gelul waar basseer je dat nou weer op?

Ik heb het zelfde als jij ben ook in de cut en dan gaan ook zeker je kracht stat's naar beneden.
      wat vind je nou belangrijker veel kracht of een mooi lichaam?
      als je een van deze gekozen hebt zal je moeten bulken of cutten.
      Who's the Chef

Comment

op het verhaal been.
        anders help jij hem toch been,zeg maar dat hij 100 killo moet drukken,om zijn schouders en borts naar de kloten te helpen

Comment

Je leest duidelijk niet goed, het gaat er hem niet om nog meer te drukken hij vraagt zich af waarom hij zijn 90 niet meer haald.
          Je zit er naast en probeerd nu mij een beetje zwart te maken ofzo.
          Who's the Chef

Comment

je heb gelijk been ,sorry

Comment

easy guys, allebei bedankt.

Ik ben dus al wel langer bezig met fitness, maar sinds een klein half jaartje dus echt serieus. ik denk dat mijn vetperc rond de 16% zit kan iets meer kan iets minder zijn (nooit laten meten) en wil toch voor het eerst in mijn leven eens kijken of ik een mooie gespierde buik kan krijgen.

Merk dat ik moeite heb om me goed aan een schema te houden voor het cutten (ik eet gewoon vrij weinig, wel veel eiwitten) en ga het nog 2 maand volhouden zo denk ik, rond september weer bulken.

Maar het feit dat ik over het algemeen minder eet is ook direct merkbaar op mijn kracht? ook al eet ik voldoende voor het sporten?

Comment

Voeding is energy dus is het logisch als je onder je dagelijkse behoefte zit je minder energy hebt.
                Je zal meer energy uit het vet gaan halen wat er op je lichaam zit en enegy uit vet is "trage energy" moeilijk om te zetten.
                Who's the Chef

Comment

oke dankje!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X