Help!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help!!!

t is nu de 2e keer dat dit mij overkomt check out.

Lekker gegeten kan dus heerlijk hard trainen, ik train voel ik opeens mn longen branden begin opeens te zweten moet heftig naar de wc ga opzoek naar een raam zit daar zkr 10 min omdat ik niets meer kan en heb een kut gevoel. 1e keer dat ik dit kreeg had ik het gevoel dat ik out zou gaan
    Wat in the hell kan dit zijn heb wel een vermoeden maar wil jullie op dit moment nog niet beinvloeden
    Last edited by onderhandelen; 28-06-2007, 11:46.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

ik heb t ook wel eens gehad! werkelijk geen idee wat het was..

Comment

Damn...klinkt niet gezond kerel.
      getting back in shape...

Comment

Ben benieuwd!
        Zou eg niet weten en geen idee hebben wat het zou kunnen zijn.

Grtn.

Comment

zat eerst aan as te denken, maar ja is te makkelijk om dat de schuld te geven

mischien heeft te maken combi van creatine en as zit in mn laaste week dacht ga nu ff beginnen met laden van crea
          We like it

Comment

Het lijkt op een vorm van overbelasting. En dan niet van je spieren maar misschien van je zenuwstelsel, dat wendt minder snel mee dan je spierstelsel.

Maar ik heb geen idee wat het is. ik zou anders even een tijdelijke creatine pauze inlassen en kijken of het dan ophoud.
            Knallen Knallen Knallen

Comment

heb er over na zitten denken en al die symptomen wijzen er op dat er zuurstof te kort is naar de hersenen lijkt t wel, bedoel als hersenen te kort aan zuurstof krijgen wordt je misselijk, ga je extreem zweten krijg je het gevoel als of je naar de wc moet en de kans om out te gaan zit er in.

Ik denk dat omdat dit gebeurt bij zware in spanning. Tevens is het zo dat mijn long capaciteit verre van goed is (ik rook) dus is de link naar zuurstof te kort en roken snel gemaakt. Correct me if i am wrong
              Last edited by onderhandelen; 02-07-2007, 01:58.
              We like it

Comment

Het kan ook van eiwitten van komen dat je teveel eiwit neemt dan moet je mee stoppen dan heb je henoeg eiwit in je lichaam

Comment

Originally posted by Vandamme View Post
                  Het kan ook van eiwitten van komen dat je teveel eiwit neemt dan moet je mee stoppen dan heb je henoeg eiwit in je lichaam
                  wtf, dit hoor ik voor t eerst heb wel eiwit consumptie verhoogt maar dat t dit eff zou moeten hebben????
                  We like it

Comment

Ik denk niet dat dit uniek is. Ik zou als ik jou was een een afspraakje met de dokter maken. Die kan je wellicht vertellen wat de oorzaak is. Zelf een oorzaak bepalen is nogal moeilijk en aangezien je geen clue hebt ook onlogisch.

David.
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X