Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
MIJN VRAAG IS HOEVEEL MOET JE KUNNEN DRUKKEN ALS JE 16 JAAR BENT ???
WANT IK DRUK 40 KG EN NOG DE STANG IS DIT GENOEG
lees eerst maar ff de stickys
hoelveel keer druk je die 60kg (als het een o halter is )
verder is het een net begin maar met alleen benchen kom je er niet
40 kg en de stang maakt 60 kg. Kan je dit 1 keer of meerdere keren?
Lijkt mij voldoende voor je leeftijd. Weet niet hoeveel je weegt?
Als je je eigen gewicht al kan duwen mag je tevreden zijn. De volgende stap is dan je eigen gewicht + de helft erbij. Maar daarvoor moet je veel trainen!
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Dude er is geen regel die zegt hoeveel je moet drukken, wacht je op de fitnesspolitie die controleert of je je wel aan het minimaal aantal KG houd tijdens het drukken?
Ik druk thuis 3 x 12 x 50KG, mijn max is 80KG en ben ook 16 jaar, bij 65KG.
Dit zegt echter niks over jou, en iedereen begint met laag gewicht. Ik denk dat ik 3 x 8 x 30KG ofzo deed in het begin.
OKE MAAR IK GELOOF HET NIET 50 KG PLUS DE STANG DAT IS 70 KG EN DAN 36 KEER OMHOOG NAAR BENEDE DAN IS DAT ERG OVERDREVE VOOR JE LEEFTTIJD DAN KAN JE MET GEMAK 100 KG DOEN 10 KEER OP EN NEER
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment