Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In Noord Amerika is het ook de normaalste zaak van de wereld om dubieuze spulletjes te gebruiken. Ook een trend die in Nederland steeds beter zichtbaar wordt.
staat vandaag een ander op dan toen TS dit topic aanmaakte.
De vorige was pas 16 jaar en was droog met behoorlijk massa.Was zeker wel natural haalbaar,maar niet op je 16de en zeker niet met 1 jaar trainen
jaa dat is wel waar ja vaak lijken amerikanen van bijv. rond de 16 een stuk ouder en als je die footballspelers ziet zijn ze vaak ook jong wel al vrij gespierd maar toch, als je dat ziet na een jaartje trainen zonder veder iets te gebruiken kan het me bijna niet voorstellen
ik zal niet zegge dat et nie kan maar het lijkt me niet, tminste niet op zo'n korte tijd en zonder veder iets te gebruike
maar na langere periode trainen zou et natuurlijk wel kunne
@mr sym thanks bro!
Ik vind deze jongen er erg goed uit zien. netjes droog en prima massa. En idd kwa fysiek sta ik ongeveer gelijk met hem. Helaas ben ik wel 2 jaar ouder.
Dit is natural heel goed mogelijk! jullie moeten dan maar eens wat harder trainen/dieeten als jullie denken dat dit al niet kan..
Daarbij komt dat de Amerikaanse jeugd vaak vanaf 13a 14 jaar al in aanraking komt met kracht training via football/baseball. Ik was "al" 17 toen ik me 1e dumbel op pakte
Tuurlijk is dat natural nodig,maar blijf erbij dat jochie van 16 die 1 jaar trainde en droog stond met massa is niet natural mogelijk.Wel het fysiek niet in 1 jaar of je moet al een hele goede basis hebben en op je 16de.
En die Rus die ziet er gewoon Super uit,zeker toekomstige mr O
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment