ik heb eens even een vraagje over de full-body workout. ik heb begrepen dat dit de beste manier is om te beginnen met trainen. ik heb ook een hele handige link doorgestuurd gekregen met een voorbeeld van zo'n trainingsschema. probleem is alleen dat ik (nog) niet terrecht kan bij mijn sportschool i.v.m. een verhuizing. en de andere sportscholen bij mij in de buurt hebben een erg slechte reputatie.. dus ik heb nog geen beschikking tot machines hiervoor of barbells.
nu wou ik thuis alvast wat beginnen met dumbbells die ik hier heb liggen maar welke oefeningen zou ik het beste kunnen doen? ik wil dan 3 keer per week die full-body workout doen. via deze twee websites heb ik al wat info ingewonnen en gekeken naar welke oefeningen ik kan doen en welke mij wel fijn lijken om te doen.
Bodybuilding.com - #1 Exercises Guide - Over 300 Exercises!
MuscleTech – Full-Body Workout Extreme Fitness (naar onderen scrollen)
deze oefeningen had ik in gedachte:
Borst Push-up
Schouders Dumbbell Shoulder Press
Rug Bent over Two-Dumbbell Row
Biceps Dumbbell Bicep curl
Triceps Seated Triceps press
Buikspieren Cross-Body crunch
Benen Dumbbell-Squat
maar dit zijn waarschijnlijk wat te veel oefeningen voor één dag. wat zouden jullie me aanraden? of moet ik deze over 3 dagen in één week verdelen?
alvast bedankt voor jullie hulp (sorry voor al deze vragen, ben ook maar een beginner )
ow trouwens: 22 jaar, 1,78, 62 kg
nu wou ik thuis alvast wat beginnen met dumbbells die ik hier heb liggen maar welke oefeningen zou ik het beste kunnen doen? ik wil dan 3 keer per week die full-body workout doen. via deze twee websites heb ik al wat info ingewonnen en gekeken naar welke oefeningen ik kan doen en welke mij wel fijn lijken om te doen.
Bodybuilding.com - #1 Exercises Guide - Over 300 Exercises!
MuscleTech – Full-Body Workout Extreme Fitness (naar onderen scrollen)
deze oefeningen had ik in gedachte:
Borst Push-up
Schouders Dumbbell Shoulder Press
Rug Bent over Two-Dumbbell Row
Biceps Dumbbell Bicep curl
Triceps Seated Triceps press
Buikspieren Cross-Body crunch
Benen Dumbbell-Squat
maar dit zijn waarschijnlijk wat te veel oefeningen voor één dag. wat zouden jullie me aanraden? of moet ik deze over 3 dagen in één week verdelen?
alvast bedankt voor jullie hulp (sorry voor al deze vragen, ben ook maar een beginner )
ow trouwens: 22 jaar, 1,78, 62 kg
Comment