rugpijn

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rugpijn

daag allemaal, eergister tijdens het tillen van een zware tas (niet extreem zwaar ofzo) schoot het opeens in mijn rug. Vooral toen ik thuis kwam deed het echt enorm veel pijn. In het midden van mijn rug. dacht ik dat het wel wat minder zou worden maar het word alleen maar erger (vooral sochtends na het opstaan) ik hoor overal om me heen, " door je rug gegaan?" maar wat betekend dat nou eigenlijk? en hoelang kan ik denken julie nog van deze pijn genieten. Zou licht sporten goed zijn?

groeten

Sporten kan je best even laten. Blijven bewegen is de boodschap, dus niet een hele dag in je bed liggen met die pijn.

Comment

T'is toch raar hé. Je tilt een licht gewicht op zoals een pak water of een rugzak en het schiet in je rug. Maar ze zeggen dat het dan beter is om te blijven bewegen. Reflex spray erop doen kan ook helpen. Indien de pijn ondraaglijk wordt zal het een spuitje bij de dokter worden.
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

zou toch eens een bezoekje brengen aan de dokter, je hebt maar 1rug eh!

Comment

ja rusten tot het geen pijn meer doen anders de rest van je leven last

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X