21.3%?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 21.3%?

Mijn weegschaal gaf 21.3 aan.. Ik weet dat die dingen vaak niet nauwkeurig zijn.. Maar wil toch weten of ik écht zo hoog zit. Denk zelf namelijk van niet.
    En nog een vraag.. Als ik me elke keer op dezelde weegschaal meet dan is ie wel nauwkeurig toch? Als hij afwijkt, wijkt hij toch steeds hetzelfde af?

Foto's verwijderd
    Last edited by Tibbs; 25-07-2007, 12:54.

Ik denk het wel. Je hebt nog niet zo gek veel massa waardoor je de verhouding van vet tenopzichte van je vet vrije massa hoger uitvalt. Reken je terug naar de absolute vetmassa dan valt het wel mee denk ik. Als je massa gaat bouwen zul je zien dat je vetpercentage gaat dalen zonder dat je absolute vetmassa zakt.

grts

Comment

Een weegschaal die vetpercentage aangeeft vind ik zowie zo niet betrouwbaar. Maar stel dat je daadwerkelijk 21,3% heb, dan zit je voor een sporter wel te hoog.
      Rond de 15% is goed te noemen en wil je een wasbordje hebben dan dien je nog een 5% te verminderen.

Grtz.

Comment

Ik denk dat je wel iets lager zal zitten hoor.
        Maar misschien heb je wel dikke vette benen
        Who's the Chef

Comment

Thnx, ik weet genoeg

Comment

21.3 is hoog.. maar vertrouw niet op de weegschaal post anders een foto als indicatie kunnen we het beoordelen..grts

Comment

Check je pm!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X