eet probleem+training

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eet probleem+training

Eigenlijk 2 vragen en herkent iemand dit??

1. Ik ben nu al bijna 10 weken elke 2 uur aan het eten met shakies erbij, ik merk alleen dat de laatste 1,5 week ik meer moeite begin te krijgen met eten en vaak bv mijn boterham of iets anders laat staan en daar maar een shake voor neem, iemand ervaring mee of weet iemand hier iets op zodat ik toch weer ga eten?

2. Trainen kan je het beste doen met rust ertussen, dus bv maandag trainen,dinsdag rust,woensdag trainen,donderdag rust enz enz....
    Nu is mijn probleem dat ik het er gewoon te moeilijk mee heb om niet te gaan trainen, ik train nu 3 dagen op, 1 dag vrij, 3 dagen op , 1 dag vrij. waarvan ik bv maandag borst, tricep pak, bv dinsdag rug, bicep, woensdag, schouder,been. iemand info??

bedankt

ik had de laatste paar dagen ook last van het feit dat ik moeilijk die laatste boterham/hap nog naar binnen kreeg. maar ik ben er achter gekomen dat ik flink wat extra water ben gaan drinken voor het eten en dat daarom mijn eetlust een beetje was afgenomen. misschien is dat bij jou hetzelfde?

ook heb ik het eten dat ik niet op kon even 10 minuutjes bewaard en dan lukte 't wel om op te eten. in ieder geval succes ermee!
    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Dat eet probleem heeft denk ik te maken met de eenzijdigheid van je voedsel.
      Verander is iets.

Trainen maakt toch nix uit wat jij lekker vind moet je doen.
      Who's the Chef

Comment

bedankt

bedankt voor die info,

mijn eten is gevarieerd zat, shakes, vis, kwark, spaghetti, macaroni enz enz je kent het wel. Het is em gewoon dat om de 2 uur je soms nog gewoon vol zit en het moeilijk is dan alsnog die maaltijd erbij te nemen, waardoor ik vaak een shake neem.

Net vet op laten meten.
        191cm
        32jr
        94kg
        17% vet

daar ben ik wel blij mee, maar nog lang niet groot genoeg.....lol

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...