rode streepjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rode streepjes

ik heb onlangs gemerkt dat ik op alletwee de bovenkanten van men trapezius rode lijnen heb.
    eigenlijk 1 duidelijk lijntje en de rest wat vager, maar dit krijg ik volgens mij alleen als ik lateral raises doe, want ik heb al 4 dagen geen lateral raises gedaan en ze zijn maar heel licht zichtbaar.
    zijn het van die littekentjes waarover ik al eens gehoord heb?
    groote: 5 cm lang en 1mm breed ongeveer.

(dit is niet de eerste keer dat ik dit heb)

grtz,

heb dat ook regelmatig.. is binnen een paar dagen weg.. denk dat je uit je vel scheurt ofzo.. doet ook niet pijn, dus denk dat het weinig kwaad doet

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
      heb dat ook regelmatig.. is binnen een paar dagen weg.. denk dat je uit je vel scheurt ofzo.. doet ook niet pijn, dus denk dat het weinig kwaad doet
      ik dacht net hetzelfde, maar was niet zeker daarom vraag ik het ff :P

Comment

zou me er niet druk om maken zolang je er geen last van hebt!

Comment

En jullie hebben de dag ervoor geen legg press of squat gedaan ofzo??? Kheb dat ook maar is gewoon van de neksteun die in je vel geduwd wordt...

greetzzz
          The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by Aghran View Post
            En jullie hebben de dag ervoor geen legg press of squat gedaan ofzo??? Kheb dat ook maar is gewoon van de neksteun die in je vel geduwd wordt...

greetzzz
            zou wel es kunne
            ik heb juist lateral raises gedaan in de sportschool, dadelijk es kijke of de streepjes er terug zijn.

Comment

Originally posted by sandero View Post
              zou wel es kunne
              ik heb juist lateral raises gedaan in de sportschool, dadelijk es kijke of de streepjes er terug zijn.
              heb net eve in de spiegel gekeke en ik zag geen streepjes, waarschijnlijk toch van die legpress.

Comment

Hey gozer,

Ik heb het altijd als ik me kuiten heb gedaan met zo'n kuitmachine.
                Ik leg dan altijd ff een handoek in me nek misschien een tip.

grtz.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X