Hoi mensen, ik zit met een probleempje, kan maar niet beslissen wat te doen , cutten of verder bulken. Met de vakantie in het verschiet zou ik graag cutten en droog staan maar langs de andere kant ben ik bang dat ik door te cutten veel spiermassa ga verliezen waarvoor ik zo hard heb moeten trainen.Zoals iedereen hier bijna weet ben ik op 1 jaar tijd 15 kilo bijgekomen, is de biceps van 35 naar 40cm gegaan en ben daar heel fier op (was altijd een tenger mannetje vroeger).
Kan ik bv door gebruik van een faturner een beetje vet verbranden en toch mijn spiermassa behouden, of moet ik dat anders aanpakken. Was vandaag na één jaar terug in contact gekomen met vrienden van vroeger en iedereen zei dat ik zo gegroeid was en dat deed goed, heeft die training en dat vele eten toch ergens voor gediend.
Ik zou dan wel een fatburner of dergelijke willen gebruiken maar zou geen cardio doen omwille van mijn redelijk snel metabolisme.
Alle kennis van iedereen is welkom
Grtz
Kan ik bv door gebruik van een faturner een beetje vet verbranden en toch mijn spiermassa behouden, of moet ik dat anders aanpakken. Was vandaag na één jaar terug in contact gekomen met vrienden van vroeger en iedereen zei dat ik zo gegroeid was en dat deed goed, heeft die training en dat vele eten toch ergens voor gediend.
Ik zou dan wel een fatburner of dergelijke willen gebruiken maar zou geen cardio doen omwille van mijn redelijk snel metabolisme.
Alle kennis van iedereen is welkom
Grtz
Comment