Probleempje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleempje

Hoi mensen, ik zit met een probleempje, kan maar niet beslissen wat te doen , cutten of verder bulken. Met de vakantie in het verschiet zou ik graag cutten en droog staan maar langs de andere kant ben ik bang dat ik door te cutten veel spiermassa ga verliezen waarvoor ik zo hard heb moeten trainen.Zoals iedereen hier bijna weet ben ik op 1 jaar tijd 15 kilo bijgekomen, is de biceps van 35 naar 40cm gegaan en ben daar heel fier op (was altijd een tenger mannetje vroeger).
    Kan ik bv door gebruik van een faturner een beetje vet verbranden en toch mijn spiermassa behouden, of moet ik dat anders aanpakken. Was vandaag na één jaar terug in contact gekomen met vrienden van vroeger en iedereen zei dat ik zo gegroeid was en dat deed goed, heeft die training en dat vele eten toch ergens voor gediend.
    Ik zou dan wel een fatburner of dergelijke willen gebruiken maar zou geen cardio doen omwille van mijn redelijk snel metabolisme.

Alle kennis van iedereen is welkom
    Grtz
    stil growing

Snipke, mijn advies: zou zijn, gewoon eerst verder bulken. Ik cut nu, omdat ik vier jaar niet getraind heb en het dus eigenlijk niet uitmaakt, maar ik graag met een schone lei begin alvorens de beuk er echt ingaat. Ga een kilo of 5-10 boven je gewenste look zitten en maak dan de cut. Ik vrees dat ik eerst moet gaan bulken na een kleine 120 kg om uiteindlijk hooplijk op een kleine 109-110 kg met laag bf% te geraken. Bulken heeft ook zijn charme, en kracht/massa gaat het best als je ook wat vet hebt.

Grtz    

Comment

Jij had toch alleen een beetje last van een 'buikje' gekregen door het vele eten Snipke, je bf is toch nog steeds redelijk laag?
      Ik zou als ik jou was waarschijnlijk deze zomer maar even niet aan cutten denken, je zal net als bijna iedereen met het warme weer wel wat moeite hebben met het (vr)eten maar zou er verder geen halszaak van maken.
      Gewoon nog een klein jaartje lekker doorgaan zoals je het nu doet en dan rond mei volgend jaar eens kijken hoe het ervoor staat...
      Kunt uiteraard in de tussentijd een beetje met je dieet experimenteren maar zou eerst proberen er nog wat meer aan te krijgen, met cutten verlies je hoe dan ook altijd wel tegelijk wat spiermassa. En dat lijkt me erg jammer, kun je volgend jaar waarschijnlijk beter hebben.  

Succes ermee in ieder geval en laat even weten wat je besluit te gaan doen.  

Comment

Het probleem is mijn buikje inderdaad, deze komt als ik in profiel sta in de spiegel bijna voor mijn borsten, bovenste abs zijn zichtbaar maar het probleem ligt rond de navel,en kan in mijn broeken niet meer in.
        stil growing

Comment

Ga dan wat extra cardio doen en blijf verder gewoon en vooral schoon eten.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Met schoon eten ben ik ondertussen al begonnen en met veel drinken ook want dat deed ik infeite nooit.Zou enkel nog een alternatief moeten vinden voor brood want ik ben geen broodeter. Heb besloten om toch te blijven bulken maar dan schoon bulken, cardio 2x per week 30 min. en voor de rest alle massa oefeningen zoals gewoonte.

Grtz
            stil growing

Comment

Oké succes Snipke

Greets...

Comment

Klinkt goed Snipke en succes!

Comment

Beste snipke je hoeft helemaal geen spiermassa te verliezen als je droog wil worden het enige wat je moet doen is met een hartslag meter gaan cardioen en 70% van je maximale hartslag aan houden je kan je ideale hartslag voor vetverbranding als volgt uitrekenen 220- je leeftijd maal 70% dat is de ideale hartslag voor vetverbranding zorg dus dat je hartslag rond dat getal blijft als je aan het cardioen bent en je zal geen spiermassa verliezen groetjes master v

Comment

o ja snipke nog iets over dat cardioen van je wat je nu doet is echt fout want je lichaam gaat pas na een half uur vet verbranden en als je maar een half uur gaat cardioen heb je er dus niets aan ga minimaal 3 kwartier maar liever toch een uur doe dit 3 keer per week en dan wil ik je over een week of drie wel ff over het resultaat horen ik hoop dat je dit gaat doen want geloof me hier wordt je droog van grt

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (master v @ Jun. 26 2003,02:15)]o ja snipke nog iets over dat cardioen van je wat je nu doet is echt fout want je lichaam gaat pas na een half uur vet verbranden en als je maar een half uur gaat cardioen heb je er dus niets aan ga minimaal 3 kwartier maar liever toch een uur doe dit 3 keer per week en dan wil ik je over een week of drie wel ff over het resultaat horen ik hoop dat je dit gaat doen want geloof me hier wordt je droog van grt
                      Niet als je het direct na je krachttraining doet.

Comment

Als je het al allebei op een dag doet moet je inderdaad eerst krachttraining doen en daarna cardio.

Greets...

Comment

beste wil ook al heb je net krachttraining gedaan ga je toch nog na een half uur vet verbranden omdat je met krachttraining je lichaam heel anders belast groetjes

Comment

Ben ik niet helemaal met je eens
                            Ook je krachttraining mag niet langer duren als een uur omdat je daarna meer afbreekt als opbouwt.

Als je eerst krachttraining doet zul je dus ook sneller in je vetverbrandende fase komen.

Greets...

Comment

Maar met krachttraining van 1 uur bedoel je dan 1 enkele spiergroep of je gehele workout  
                              JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
                              Lang voor getraind
                              nu verder schema van beentje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X