Wachten met wedstrijden eerst bulken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wachten met wedstrijden eerst bulken

dit is echt wel cool hoor.
    heb gister voor de eerste keer eens m'n vet laat meten met een tang.ik wist dat ik droog stond ookal ben ik min of meer aan het bulken.maar dit had ik niet verwacht.ik dacht ik zal zo op een 9% staan.wel een verrassend resultaat van 7%.
    heb ook nog eens met paul gepraat.die is 10 jaar geleden belgisch kampioen geweest (3x naar het schijnt)
    en vertelde hem dat ik aan wedstrijden zat te denken voor volgend jaar.hij zij van daar mee te wachten tot ik ongeveer een dikke 6 kg. zou bijgekomen zal zijn.
    dit gewoon om de rede.ik zou mee moeten doen met -70 kg. maar de mensen die daar aan mee doen zij ook maar max 1.65m groot.dan sta je natuurlijk mooi.wel ik daarentegen ben 1.76m en weeg nu een kleine 70kg.dus zal eerst moeten groeien.ach ja je bent jong en je wil wat hé.
    pssst mister universe traint nu ook bij ons  
    groetjes spinky

Waar train jij dan spinky, heb je soms wat pics, ik vraag dat omdat ik 1.68m ben en 75 kilo weeg maar mijn vetpercentage weet ik niet (is enkel rond de navelstreek).
    stil growing

Comment

snipke ik train bij cardo gym & dance.
      nee heb spijtig genoeg nog steeds geen foto's,maar ben van plan van er door een kameraad van me te laten nemen.
      ben je ook van plan in de toekomst wedstrijden te doen ?
      als ik alleen ga wonen dan zie ik dat wel zitten maar nu kan ik ook niet 100 % op m'n voeding letten.
      als je voor wedstrijden gaat moet je je ook echt voor 100 % kunnen inzetten en er voor gaan anders kom je bedrogen uit.
      groetjes spinky  

Comment

Ooh ja cardo gym & dance ligt in lommel (belgiê)

Comment

Heb je weer wat om naar toe te werken toch Spinky!

Comment

Nee, ik ben zeker niet van plan om wedstrijden te doen, het was maar een vraagje omdat ik vond dat je zo weing woog 70 kilo voor een kerel van 1.78m .Tenslotte train ik ook volledig naturel dus wedstrijden mee doen is niet aan mij besteed.

ps : ben ook van belgie (vlaams brabant)
            stil growing

Comment

Nou dan zou ik zeggen (vr)eetse Spinky

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nu ja ik ben niet helemaal natuurlijk heb een kleine 2j geleden een lichte kuur genomen.maar ik vind zelf ook wel dat ik niet echt zwaar ben.maar ik sta wel echt droog en daar door lijk ik massiever.nu maar eten eten en nog s eten.
                en dan kome er wel same met nog s een ander goei suplimentje  

groetjes spinky

Comment

Succes

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X