Bulken/cutten noodzakelijk?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken/cutten noodzakelijk?

Ik vraag me af of het echt noodzakelijk is om te bulken/cutten? Is het niet gewoon mogelijk om naar je behoefte te eten (of lichtjes erboven) en zo spiermassa aan te komen?

Originally posted by IanP View Post
    Ik vraag me af of het echt noodzakelijk is om te bulken/cutten? Is het niet gewoon mogelijk om naar je behoefte te eten (of lichtjes erboven) en zo spiermassa aan te komen?
    Ja natuurlijk!!! Duurt alleen wat langer...
    Als je bulkt krijg je sneller spiermassa dat zeker!

Maar gewoon je eiwitten enz. wel goed in de gaten houden.

Grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Op de eiwitten letten doe ik zeker. Is ook het enigste waarbij ik wat boven behoefte eet. Koolhydraten en vetten gewoon naar behoefte.
      Maar heb wel een antwoord op mijn vraag. Zie het ook nie echt zitten om nog meer te gaan eten en dan erna weer af te moeten vallen.

Comment

Is inderdaad niet noodzakelijk.Zelf zit ik nu nauwelijks boven mijn behoefte en daar voel ik me wel lekker bij momenteel.Al dat vreten zet trouwens toch meer vet dan spiermassa aan,en daar heb je dan ook weer niks aan.
        Maar ieder heeft een ander doel;de ene wil veel in gewicht toenemen,iemand anders gaat dan weer meer voor de tekening.

grtz
        getting back in shape...

Comment

eet lekker, maar denk wel, t vet wat er aan gaat, wil je er ook wel weer is vanaf krijgen, dus vreet niet te veel patatjes haha

Comment

Het principe van "Cutten" & "Bulken" houdt in dat je je lichaam bij het Bulken van voldoende voeding voorziet, zodat je spieren optimaal kunnen groeien en herstellen. Het teveel aan voeding, wat wordt omgezet naar vet, zul je met het Cutten eraf kunnen/moeten halen. Dit principe werkt nochtans beter dan 'ongeveer' op je behoefte te gaan zitten.

Succes!

Greetzz J.

Comment

Ik ben van mening dat dat afhankelijk is van je doel. Wil je voor een atletisch fysiek gaan dan lijkt het me beter altijd netjes te eten. Maar als je voor de brute look en de immense kracht van een beer gaat..tja, dan zul je moeten eten als een beer!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik ben van mening dat dat afhankelijk is van je doel. Wil je voor een atletisch fysiek gaan dan lijkt het me beter altijd netjes te eten. Maar als je voor de brute look en de immense kracht van een beer gaat..tja, dan zul je moeten eten als een beer!

Je hebt helemaal gelijk!!>

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X