Herfstdipje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Herfstdipje

Hey allemaal

Vind mijne draai niet meer in het trainen. Kracht verloren, massa is er nog maar toch. Het vallen van de blaren zeggen ze. Of is het de leeftijd? Wil terug die drang voelen om te gaan trainen. Voelen jullie je ook minder in deze periode van het jaar?
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

ik heb daar gelukkig geen last van.. maar kan best zijn dat iedereen daar anders op reageerd... heb van de zomer wel een dip gehad.. maar kwam omdat ik veel stress had en niet lekker in me vel zat...

Hoop dat je er snel over heen bent! weet hoe klote het is... meestal raak je er nog gefrustreerder van.. het beste is om er even niet bij stil te staan.. en gewoon positief blijven..

Comment

Ik ken het. Nu is het de laatste twee dagen mooi weer geweest dus toen wilde ik weer knallen, maar met de aanstormende herfst en winter zie ik het somber in, ik kan daar echt niet tegen. Wellicht koop ik zo'n zonvervangende lamp oid. Schijnt te helpen.
      Veel sterkte!
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Door dit weer heb ik juist meer zin,had juist in de zomer weinig zin....

sterkte.

Comment

Ik heb ook juist GEEN last van het winter dipje ik heb het eerder in de zomer als het lekker terras weer is bijv, s'winters gaat het juist extra goed bij mij.
          Wat ik altijd zelf doe is gewoon 1 week niet gaan en dan daarna weer knallen en dan het liefst met een andere train volgorde of heel andere training gewoon voor de afwisseling...succes

Comment

effe een dipje kan geen kwaad bro, kan je u lichaam wat rust gunnen, en geloof me die spieren gaan niet meteen weg,ik weet wel als je in de spiegel kijkt lijkt het alsof alles weg is, maar is niet zo. Ik ben er zes maanden tss uit geweest en had dat gedacht ook, maar enkel de massa was wat minder en de kracht ook maar de vormen bleven wel en na twee maanden trainen nu was alles weer terug.

Niet panikeren , gun dat lichaam wat rust, het zal u belonen

Grtz
            stil growing

Comment

Thanks
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Zo dip hebben we allemaal eens per jaar mee te maken ik had het in de zomer.

Comment

Ik ben er net een beetje van af aan het komen .
                  loop al meer als een jaar met een dip.
                  Who's the Chef

Comment

het kan geen kwaad ,heb het ok gehad

Comment

Ik hoop dat het geen kwaat kan
                      Who's the Chef

Comment

Ik heb er erg veel last van en helemaal nu ik zo nu en dan een verre reis maak besef ik nog meer hoe het ook kan....iaw als mijn zoon straks 18 is ga ik zeker weten emigreren. Lekker weer doet erg veel goed voor je geestelijke gesteldheid

Comment

Waar heen zou je willen emigreren dan ?
                          Who's the Chef

Comment

het ergste van het najaar vind ik het griep- en verkoudheidsvirus! Als er iets is wat je vooruitgang kan vertragen zijn het die klote eencelligen wel!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X