gewoon vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wahah dat is juist wat ik niet wil.
    wil gewoon 2 kuurtjes doen dit jaar. meschiem nog 1 er bij maar ceker niet door gaan mat kuren .

en gewoon lkkr door trainen.
    maar was benieuwd wat je dan kan ontwikelen.
    en die 2 jaar
    one goal: power and mass

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
      wahah dat is juist wat ik niet wil.
      wil gewoon 2 kuurtjes doen dit jaar. meschiem nog 1 er bij maar ceker niet door gaan mat kuren .

en gewoon lkkr door trainen.
      maar was benieuwd wat je dan kan ontwikelen.
      en die 2 jaar

begin er gewoon maar niet aan...wat denk je daar van??
      Geniet, en drink met maten!

Comment

zal niet lukken.
        ben er al aan begonnen.
        en als je ergens aan begint moet je het afmaken:P.
        one goal: power and mass

Comment

Jonge, jonge..

Comment

@annevdploeg: Welke kuur ben je op het moment aan het doen dan?

grtz.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

jezus man wat loop jij te kloten zeg alle advies die je vraagt en krijgt sla je gewoon in de wind, je bent 18 met overgewicht en je ben al aan je derde of vierde kuur bezig, je geeft mensen kuurvoorstellen terwijl je er geen bal vanaf weet, zelfde geld voor creatine gebruik.
              je hebt totaal onrealistische doelen, zoals jij bezig bent slaat helemaal nergens op, stop met al die domme vragen en ga eten trainen slapen en denk over 3 jaar nog eens aan een kuur, als je dan tenminste nog traint.
              jij zou echt verboden moeten worden om advies te geven aan anderen, want straks zijn er nog mensen die je gaan geloven,
              ook dit advies zal je wel weer afwijzen je bent tenslotte al begonnen en dan moet je het afmaken toch, als je straks groeiplaten hebt zo groot als soepborden gewoon doorgaan he want dat hoort zo,

nou veel succes verder,

Comment

goed topic.

De kans dat hier iemand bijzit die het potentieel heeft om professioneel bodybuilder te kunnen worden is verschrikkelijk klein. Ms 1 of 2 personen op het hele forum. 90% hangt af van genetica, hoe je bouw is en hoe je reageert op bepaalde middelen. Alle personen die hier worden gepost zijn genetische freaks die het hele jaar door on zijn, buiten die gemaskerde kerel.
                Last edited by Genjuro; 15-10-2007, 14:58.
                the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  jezus man wat loop jij te kloten zeg alle advies die je vraagt en krijgt sla je gewoon in de wind, je bent 18 met overgewicht en je ben al aan je derde of vierde kuur bezig, je geeft mensen kuurvoorstellen terwijl je er geen bal vanaf weet, zelfde geld voor creatine gebruik.
                  je hebt totaal onrealistische doelen, zoals jij bezig bent slaat helemaal nergens op, stop met al die domme vragen en ga eten trainen slapen en denk over 3 jaar nog eens aan een kuur, als je dan tenminste nog traint.
                  jij zou echt verboden moeten worden om advies te geven aan anderen, want straks zijn er nog mensen die je gaan geloven,
                  ook dit advies zal je wel weer afwijzen je bent tenslotte al begonnen en dan moet je het afmaken toch, als je straks groeiplaten hebt zo groot als soepborden gewoon doorgaan he want dat hoort zo,

nou veel succes verder,
                  volledig mee eens.
                  keep on dreaming anne, een grote bodybuilder wordt je niet in een dagje en met een paar kuurtjes. als eerste moet je een goede naturel basis opbouwen en dan als je een aantal jaar verder bent zou je aan de juice kunnen gaan.
                  maar ik denk dat je onderschat wat je door goede voeding en training kan bereiken en dat je alles van een kuurtje af laat hangen en daar op vertrouwt.
                  kan alleen maar zegge dat je dan dom bezig ben.

grtz

Comment

sterker nog heel veel gasten waren veel groter dan mij. allemaal juicen en ik natural buffelen.vaak gedag waarvoor doe ik het.. ik wil wedstrijden winnen en dus moet ik ook wel. al deze gasten own ik nu keihard! natural is zoveel mogelijk daar word je bang van. Daarbij komt dat als je lang clean blijft je als je on gaat echt gaat knallen. Ik kan niet w8te tot ik on mag(zal volgend jaar pas gebeuren) en dat word het schrikken let maar op me woorden!

Comment

gewoon eerst goed gaan trainen, als je dan echt wil gaan kuren raad ik zelf aan om eerst minimaal een jaar serieus gaan trainen om eerst je spieren natuurlijk op te bouwen en je pezen te laten groeien....anders krijg je heel snel last van pees blessures.....
                      En om uit te rekenen hoelang je er over doet.....ieder vol jaar trainen naturel is 5 kg per jaar aan spieren....als je het goed doet...

Comment

Originally posted by Cypher View Post
                        gewoon eerst goed gaan trainen, als je dan echt wil gaan kuren raad ik zelf aan om eerst minimaal een jaar serieus gaan trainen om eerst je spieren natuurlijk op te bouwen en je pezen te laten groeien....anders krijg je heel snel last van pees blessures.....
                        En om uit te rekenen hoelang je er over doet.....ieder vol jaar trainen naturel is 5 kg per jaar aan spieren....als je het goed doet...
                        Dit is bullshit kerel,sorry no offence. Train eerst maar eens 3-4 misschien zelfs 5 jaar vooraleer je aan de roids gaat. En heu......... 5 kg spieren per jaar, misschien u eerste en tweede jaar en dan is het gedaan, er zijn zelfs kerels die na een kuur geen 5 kg overhouden, en dat zijn meestal de kereltjes die na max. 1 jaar willen kuren, en gewoon omdat ze geen verstand hebben van trainen-eten en rusten,en dan willen ze nog kuren ook

Grtz
                        stil growing

Comment

Mijn advies is ook om gewoon zonder te trainen....en het helemaal niet te gebruiken, en die 5 kg per jaar is wat een mens max. kan groeien per jaar natuurlijk... dat zegt niet dat het voor iedereen geld maar is een algemene regel....

Originally posted by snipke View Post
                          Dit is bullshit kerel,sorry no offence. Train eerst maar eens 3-4 misschien zelfs 5 jaar vooraleer je aan de roids gaat. En heu......... 5 kg spieren per jaar, misschien u eerste en tweede jaar en dan is het gedaan, er zijn zelfs kerels die na een kuur geen 5 kg overhouden, en dat zijn meestal de kereltjes die na max. 1 jaar willen kuren, en gewoon omdat ze geen verstand hebben van trainen-eten en rusten,en dan willen ze nog kuren ook

Grtz

Comment

Om even terug te komen op iets wat eerder gezegd is hier...er lopen misschien hier ook mensen rond die helemaal geen bodybuilder willen worden!
                            Ikzelf heb die ambitie nl helemaal niet. Is niet mijn way off life om de rest van je leven kurkdroog te moeten blijven en aan de anabolen te zitten!
                            Gewoon clean trainen en het beste uit jezelf halen met een vetpercentage dat gewoon leuk is (10 tot 15%) is voor iedereen haalbaar en tenslotte ook nog es gezond. Nee dat prof gedoe mogen jullie vrolijk ergens wegstoppen waar de zon niet schijnt! Alle respect voor iedereen die die kant op wil gaan, maar realiseer je dat het misschien niet zo leuk is als het van een afstand lijkt!
                            Als er mensen zoals anne zijn die doodleuk gaan kuren omdat ze verwachten dat je dan vaneigens wel het profcircuit in kunt duiken dan lach ik mijn lul uit mijn broek! Leg eerst je basis maar eens en laat maar eens zien of het je lukt om helemaal clean een goed fysiek neer te zetten voordat je ook maar durft te denken aan anabolen!!!

NB: voordat ik weer een hoop gezever krijg over deze reactie: Ik heb familie die in het profcircuit hebben gezeten en heb alles vanaf mijn 8e jaar van dichtbij gevolgd, dus ik heb die info die ik altijd geef niet uit mijn duim zitten zuigen in tegenstelling tot sommige anderen!
                            Last edited by de sterkste ophaler; 17-10-2007, 13:03.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

wrm zou je uberhaupt aan anabolen en die shit willen beginnen?
                              het is tog veel leuker om gewoon alles 'natural' te hebben, een challenge!

ik weet niet of het egt zo is maar ik heb ergens gelezen dat je spieren er onnatuurlijk van gaan uitzien, en hoe kunnen die middelen eigenlijk precies zorgen voor versnelde spiergroei?
                              17 jaar, 1.71m, 63 kg.

Comment

Ze zetten je lichaam of in een overdrive(bijv test) of ze zorgen dat je lichaam de spierafbrekende stoffen onderdrukt (bijv cortisol).
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X