gewoon vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Om even terug te komen op iets wat eerder gezegd is hier...er lopen misschien hier ook mensen rond die helemaal geen bodybuilder willen worden!
    Ikzelf heb die ambitie nl helemaal niet. Is niet mijn way off life om de rest van je leven kurkdroog te moeten blijven en aan de anabolen te zitten!
    Gewoon clean trainen en het beste uit jezelf halen met een vetpercentage dat gewoon leuk is (10 tot 15%) is voor iedereen haalbaar en tenslotte ook nog es gezond. Nee dat prof gedoe mogen jullie vrolijk ergens wegstoppen waar de zon niet schijnt! Alle respect voor iedereen die die kant op wil gaan, maar realiseer je dat het misschien niet zo leuk is als het van een afstand lijkt!
    Als er mensen zoals anne zijn die doodleuk gaan kuren omdat ze verwachten dat je dan vaneigens wel het profcircuit in kunt duiken dan lach ik mijn lul uit mijn broek! Leg eerst je basis maar eens en laat maar eens zien of het je lukt om helemaal clean een goed fysiek neer te zetten voordat je ook maar durft te denken aan anabolen!!!

NB: voordat ik weer een hoop gezever krijg over deze reactie: Ik heb familie die in het profcircuit hebben gezeten en heb alles vanaf mijn 8e jaar van dichtbij gevolgd, dus ik heb die info die ik altijd geef niet uit mijn duim zitten zuigen in tegenstelling tot sommige anderen!
    Hele maal mee eens kerel.
    Denk dat wij wel in de zelfde straat zitten
    Who's the Chef

Comment

Laten we hopen dat dit onderwerp daar dan nu mee afgesloten is been.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Snipke Ik mag jou lach me zelf helemaal blauw

no bullshit recht voor de raap

my kind of guy

Greetzz Geert

Originally posted by snipke View Post
        Dit is bullshit kerel,sorry no offence. Train eerst maar eens 3-4 misschien zelfs 5 jaar vooraleer je aan de roids gaat. En heu......... 5 kg spieren per jaar, misschien u eerste en tweede jaar en dan is het gedaan, er zijn zelfs kerels die na een kuur geen 5 kg overhouden, en dat zijn meestal de kereltjes die na max. 1 jaar willen kuren, en gewoon omdat ze geen verstand hebben van trainen-eten en rusten,en dan willen ze nog kuren ook

Grtz
        To grow or not to grow that's the question
        alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Laten we hopen dat dit onderwerp daar dan nu mee afgesloten is been.
          Je raakt hier nooit over uitgepraat
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

vraagje

je kan er niet met 1 jaar zijn en wie dat geloofd is niet slim hard trainen goeie rust en super vpoedingsschema zijn ook nodig as en niet trainen schiet al helemaal niet op

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X