terug van weg geweest

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• terug van weg geweest

Hallo allemaal.

Ik weet het ben er een poosje uit geweest maar daar zijn redenen voor [hier 1 van de volgende redenen] ik volgde een apart trainings schema waarbij voldoende rust bij nodig was en mezelf niet hier kon laten verschijnen.Ik kon me niet lekker relaxen of ontspannen en deed veel aan hardlopen en trainen,maar nu ik weer even de tijd heb genomen om hier te komen en her en der even gekeken heb ben ik toch wel weer happy dat ik hier weer een bezoekje heb gebracht.Voor nieuwe ideeen op te doen en dat zeer zeker gelukt is.Ik weeg nu 90 kilo met een vetpercentage van 9,6% hartslag tijdens training 120 en in rust 95 voel me lekker in m'n vel en probeer zo goed mogelijk te eten.de andere redenen hou ik liever voor mezelf.Bijvoorbaat dank.ik train nu om de dag en de rest van de dagen train ik buikspieren [thuis]en hardlopen elke avond als er even tijd voor is.

mvgr big boy

Snap je reden niet echt maar goed
    welkom terug dan maar
    Who's the Chef

Comment

Ik snap hem ook niet!!!

Maar WELCOME BACK BIG BOI
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

snap hem nog minder...
        If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Niet op het forum komen omdat je lichamelijk moet herstellen is idd een beetje vage reden, maar idd...welkom terug!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

En om aan te sluiten bij de rest;ik snap het helemaal niet.

grtz
            getting back in shape...

Comment

Ik zou je graag steunen en zeggen dat ik je reden wel snap, maar helaas ik snap er ook geen barst van. Los daarvan, welkom!
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
                terug op het form,

Comment

uitleg

Nieuwe manier van trainen elke dag tot het uiterste gaan en veel eten met daarbij veel ontspanning en aangezien als ik achter een pc kom dat ik spanning opbouw inplaats van te ontspannen,was ik verplicht om er een poosje niet erachter te komen.Ik train dan ook niet elke dag dezelfde oefeningen wel gevarieerd.Het trainings schema is samengesteld door de sportschool eigenaar en voedings patroon door een dieettiste,ik kwam namelijk niet meer aan in gewicht waardoor ik niet kon groeien alleen droger worden wat niet de bedoeling is.Hopelijk heb ik jullie nu wat uitleg gegeven hierover.

sportieve groeten van big boy

Comment

Hoezo bouw je achter je pc spanning op? En hoezo mag je na je training alleen maar ontspannen? Het is niet zo dat van een beetje spanning je cortisolspiegels meteen door het dak heenschieten en je meteen als spiermassa verliest.
                    Verder veel succes met trainen en eten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zat je soms met een virus?? Achter de pc zitten is toch ontspanning
                      Welkom terug
                      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Nee een virus was het niet.Gelukkig niet,ik laat binnenkort weer alles opmeten.Ook weer makkelijk om te weten maar nu naar een sportmasseuse er zit iets niet goed in mijn schouders.maar blijf trainen.

met sportieve groeten van big boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X