probleempje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleempje

Hallo,
    Ik ben een maand geleden begonnen met elke dag een half uurtje te trainen
    en ik merk dat mijn linkerborst er veel gespierder uitziet dan mijn rechter
    Kan ik dit verhelpen door mijn rechter heviger te trainen of gewoon beide kanten hetzelfde?
    En ook zou ik graag wat bijkomen want ik ben nogal mager en als ik train zie ik mijn pezen vrij fel tevoorschijn komen en dat geeft me beetje raar gevoel (alsof mijn lichaam het niet aankan)
    groetjes

Ik zou gewoon beide kanten even hard pakken. Ik gok zo dat je linkshandig bent, en dan heeft je linkerkant een klein voorsprongetje. Zo niet, dan heb je wellicht een sport gedaan waarbij je bij links meer gebruikte dan rechts. Als je ze gewoon met dezelfde gewichten traint trekt dit vanzelf wel recht. Pas als het echt extreem is zou ik ze apart van elkaar gaan trainen (links niet/weinig en rechts zwaar met alleen de negatieven). Als je wilt bijkomen zou ik een voedingsschema'tje posten in de voedingssectie en dan zal daar ongetwijfeld naar gekeken worden (ook door mij).
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ik zou gewoon beide kanten even hard pakken. Ik gok zo dat je linkshandig bent, en dan heeft je linkerkant een klein voorsprongetje. Zo niet, dan heb je wellicht een sport gedaan waarbij je bij links meer gebruikte dan rechts. Als je ze gewoon met dezelfde gewichten traint trekt dit vanzelf wel recht. Pas als het echt extreem is zou ik ze apart van elkaar gaan trainen (links niet/weinig en rechts zwaar met alleen de negatieven). Als je wilt bijkomen zou ik een voedingsschema'tje posten in de voedingssectie en dan zal daar ongetwijfeld naar gekeken worden (ook door mij).
      Geloof ik is het ook zo

Comment

Gewoon lekker door blijven trainen als je nu doet.
        De zwakke kant trekt wel bij
        Who's the Chef

Comment

Ben zelf toevallig linkshandig maar rechts sterker. Dus dat maakt niet uit. Echt veel verandering zal er in het uiterlijk niet zijn denk ik zo. Ga gewoon lekker door met trainen dan komt alles goed. je lichaam is continu aan het veranderen, dus je zou het ook een beetje door kunnen komen.

Greetz Jim01

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X