SPierpijn rug na borsttraining

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SPierpijn rug na borsttraining

ik heb maandag mijn borst weer flink te grazen genomen.
    nu heb ik echt wel spierpijn, maar meer in mijn rug. bovenin. schijnt dat de borstspier doorloopt in de rug. ik heb gewoon goed op het bankje gelegen en netjes met mijn voeten op de steun gezeten.

graag hulp indien mogelijk

Gr reinier

Je borst loopt niet door in je rug. Maar de rug is de antagonist van de borstspier, oftewel de spier die de omgekeerde beweging maakt. Het kan zijn dat je de rugspier tijdens de borstspiertraining zo aanspant dat je er spierpijn aan over kunt houden. opzich geen probleem.

grts

Comment

Borst is borst en geen rug dus
      Erik geeft je al een mogelijk antwoord.
      Het kan ook zijn det je je rug iets hebt verrekt en die pijn hebt (ander soort pijn als spierpijn)
      Kan ook door verkeerd slapen zijn.
      Hen het namelijk zelf ook gehad deze week.
      Who's the Chef

Comment

Ik las laatst in een post van Curioso dat je als je de stang tot op de tepels laat zakken je dan ook drukt vanuit je lats, wellicht heb je dat gedaan en daarom spierpijn in je rug.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Ik las laatst in een post van Curioso dat je als je de stang tot op de tepels laat zakken je dan ook drukt vanuit je lats, wellicht heb je dat gedaan en daarom spierpijn in je rug.
          Dat is wat ik bedoelde. De lats spannen aan om de beweging in omgekeerde richting ten opzichte van de door de borstspier gemaakte beweging te controleren.
          Wanneer ik mijn rug train heb ik wel eens een beetje vage spierpijn in mijn borst. Zelfde effect waarschijnlijk maar dan de andere kant op.

grts

Comment

Yep, Als je de stang tot op je tepels laat zakken dan krijg je zeker spierpijn in je lats!!! Ik heb het zelf ook namelijk altijd~!!!

grtz.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

oke bedankt voor de reacties

dus als ik het goed begrijp als je gewicht tot de borst laat komen train je eigenlijk ook meteen beetje je rug mee?

weet ik in ieder geval waar de spierpijn vandaan komt

tyvm!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X