groeien

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je na een jaar hard fitnessen niet gegroeid ben zet je er toch gewoon een spuit in. Misschien dat je dan wel groeit, altijd het proberen waard...toch? Succes ermee!

Comment

Als je na een jaar hard trainen niet gegroeid bent, ben je verkeerd bezig geweest, en het laatste waar je zo iemand op moet zetten zijn de anabole steroïden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

AS zijn geen wondermiddelen. Als je je hele zaakje van training/rust/voeding nog niet eens op orde hebt dan moet je eerst daar aan gaan werken voordat je er ook maar aan mag gaan denken om spierversterkende hormomen tot je te gaan nemen!

En voor de goede orde...ik heb NIKS tegen mensen die AS gebruiken. Echt niet hoor jongens en meiden die zich misschien beledigd voelen door mijn mening dat ik liever clean blijf. Ik hoef niet buiten proporties te groeien om aan mijn eigen ideaal beeld te voldoen. Jullie moeten trouw blijven aan jullie dromen, en als je daar AS bij nodig hebt dan moeten jullie die maar gebruiken vind ik. Maar ik ben trotser op MIJZELF als ik clean blijf.

Hoop dat ik nu (voor eens en altijd) duidelijk ben geweesd.

Train ze jongens en meiden (met of zonder)
        Geniet, en drink met maten!

Comment

oke zal eens de voeding schema`s bekijken ik gebruik soms ook whey protein maar daar wordt ik misselijk van maar alle tips zin welkom en alvast bedankt

Comment

Ik vind dat je een hele grote soeplul bent om hier te zeggen dat je een goed voedingschema gaat zoeken op het forum maar stiekum gewoon een nieuwe topic start met exact dezelfde vraag!

Agossie wordt je misselijk van wheyproteine? Wat zou je dan voelen als je anabooltjes gaat gebruiken denk je?

Van gasten zoals jij wordt IK misselijk, jullie verzieken de pracht van deze sport! Bah!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ik vind dat je een hele grote soeplul bent om hier te zeggen dat je een goed voedingschema gaat zoeken op het forum maar stiekum gewoon een nieuwe topic start met exact dezelfde vraag!

Agossie wordt je misselijk van wheyproteine? Wat zou je dan voelen als je anabooltjes gaat gebruiken denk je?

Van gasten zoals jij wordt IK misselijk, jullie verzieken de pracht van deze sport! Bah!
              Wat mij betreft heb je helemaal gelijk

Comment

ja hallo het is toch ook gewoon een mega drol? Wij allemaal info geven en het is meneer niet genoeg naar de zin! Stelt ie de vraag gewoon nog een keer helemaal opnieuw in een andere topic..nee meneer EIST bijna een volledig schema van ons! Wat een oen!

Comment

ja hallo het is toch ook gewoon een mega drol? Wij allemaal info geven en het is meneer niet genoeg naar de zin! Stelt ie de vraag gewoon nog een keer helemaal opnieuw in een andere topic..nee meneer EIST bijna een volledig schema van ons! Wat een oen!
                  Helaas is het niet de enige, begin het idee te krijgen dat er opeens een hele hoop zijn die de forumregels niet doorlezen, en los van alle topics die er al zijn waar de gevraagde info instaat, er gewoon nog een openen met hun vraag erin. Zouden ze eigenlijk gewoon een waarschuwing moeten geven naar mijn mening. Wellicht is het wat extreem, maar reken maar dat de regels dan opeens wel gelezen worden.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Nee maat,..sommige mensen zijn gewoon onbeschofte soepstengels!

Comment

Nee maat,..sommige mensen zijn gewoon onbeschofte soepstengels!
                      Extreme onbeschoftheid vraagt om extreme waarschuwingen.

sigpic

Comment

En na een extreme waarschuwing is het tijd voor de extreme schop onder de aars

Comment

Misschien een idee om een paar kant en klare eet en trainingschemas als stickys te maken als iemand dan met zon vraag komt daarheen linken en slot erop.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Misschien een idee om een paar kant en klare eet en trainingschemas als stickys te maken als iemand dan met zon vraag komt daarheen linken en slot erop.
                            Hoewel het veel domme vragen zou schelen, zou het ook voorbij gaan aan het doel om iedereen daadwerkelijk wat te leren. Ik zou het dus niet doen, laat ze maar zoeken.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Hoewel het veel domme vragen zou schelen, zou het ook voorbij gaan aan het doel om iedereen daadwerkelijk wat te leren. Ik zou het dus niet doen, laat ze maar zoeken.

Je hebt gelijk hoor terwijl ik het neerzette had ik al me bedenkingen

Comment

Dat is ook het hele idee er achter.
                                Staat ook in de regels dat het niet is toegestaan om naar schema's te vragen.
                                Anders leer je er zelf helemaal nix van.
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X