hee allemaal,
Oke ik val direct met de deur in huis. Ik ben op zoek naar een serieuze(jong voorkeur) atleet die op zoek is naar persoonlijk begeleiding.
Wat krijg:
voedingschema's
traingingschema's
tips+trics
wekelijkse progressie bekijken en evt bijsturing
Wat wil ik daarvoor terug:
100% correct mijn schema's volgen
1x in de maand een training volgen met mij(haarlem)
Dit is gratis alleen de maandelijkse training zal betaald moeten worden(1e keer gratis daarna 5euro dus ook niet echt hoge kosten)
Waarom ik dit doe? omdat ik mijzelf in wedstrijdshape heb gekregen en graag mijn kennis wil overdragen en ook voor mijzelf dingen leren uiteraard..
Dit hoeven niet persee (aankomende) wedstrijd atleet te zijn als je maar 1000% procent inzet. Het zou wel leuk zijn
ps. dit is voor 1PERSOON en alleen bodynet members!
grts
Oke ik val direct met de deur in huis. Ik ben op zoek naar een serieuze(jong voorkeur) atleet die op zoek is naar persoonlijk begeleiding.
Wat krijg:
voedingschema's
traingingschema's
tips+trics
wekelijkse progressie bekijken en evt bijsturing
Wat wil ik daarvoor terug:
100% correct mijn schema's volgen
1x in de maand een training volgen met mij(haarlem)
Dit is gratis alleen de maandelijkse training zal betaald moeten worden(1e keer gratis daarna 5euro dus ook niet echt hoge kosten)
Waarom ik dit doe? omdat ik mijzelf in wedstrijdshape heb gekregen en graag mijn kennis wil overdragen en ook voor mijzelf dingen leren uiteraard..
Dit hoeven niet persee (aankomende) wedstrijd atleet te zijn als je maar 1000% procent inzet. Het zou wel leuk zijn

ps. dit is voor 1PERSOON en alleen bodynet members!
grts

Comment