Iedereen herinnert zich misschien hier nog mijn post van een week of twee geleden, dat ik niet de keuze kon maken tussen bulken of cutten. Had dan zelf de keuze gemaakt om verder te gaan bulken tot er een kilo of 5-10 bijkwam en dan gaan te cutten. Nu is daar verandering in gekomen, niet omdat ik hetzelf wou maar kan gewoon niet verder meer bulken. Probleem is het volgende, telkens als ik begin te eten gaat het voor een hap of twee en dan krijg ik braak neigingen, krijg geen hap door de keel meer dan, alles komt precies terug naar boven maar wil er niet uit. Kan u verzekeren dat dit geen pretje is, telkens beginnen te eten en na een hap of twee beginnen te braken tot dat de tranen in de ogen staan.Weet zelk niet aan wat het kan liggen, misschien het warme weer van de laatste dagen, alhoewel ik dat vroeger ook al eens had ging het toch spontaan over maar nu blijft het aanhouden. Heb vandaag de rug getraind en heb moeten stoppen omdat alles zwart voor de ogen werd, waarschijnlijk omdat ik niet genoeg gegeten had, maar kreeg dan ook geen hap door de keel meer. Denk er nu aan om een goede weight gainer te kopen en me zo de nodige calorieen en koolhydraten binnen te krijgen en natuurlijk nog te eten wat ik dan binnen krijg.
Wie hier denkt te weten of misschien ook al heeft ervaren wat het ook mag wezen dat ik geen hap meer door de keel krijg mag hier natuurlijk zijn mening posten hoe hij of zij het opgelost heeft.
Grtz
Wie hier denkt te weten of misschien ook al heeft ervaren wat het ook mag wezen dat ik geen hap meer door de keel krijg mag hier natuurlijk zijn mening posten hoe hij of zij het opgelost heeft.
Grtz
Comment