Originally posted by cojones
View Post
Ligt het aan mij????
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Als je wedstrijden wilt gaan doen heb je ze echt nodig general dan kan je er echt niet omheen.
Je kan echt een heeeel eind komen zonder en als je dan op een gegeven moment tot de beslissing komt dat je een kuurtje wil gaan doen is ieder ze eigen keus ik was 21 toen ik eerste keer deed en achteraf nog lang niet klaar voor want verloor alles erna omdat ik weer voluit ging stappen enzo(niet nuchter)
Maar ik zie nu die onnozele gasten die met de stomste berichten op dit forum komen en niet eens normaal de namen kunnen spellen en begint al vanaf 16.
2 jaar geleden toen ik mijn laatste kuur deed kwam er een jongen van 17 jaar naar me toe die zei kan je anabolen regelen voor me, die gozer had 4 keer getraind en at niks en dacht gewoon echt dat je dan na 8 weken eruit zag als een jongen die al 2 jaar traint.
@ general stel het zolang mogelijk uit kerel je zal er toch aan gaan een keertje want je bent er al nieuwsgierig naar dus zal je er uiteindelijk aan toegeven.Maar je kan makkelijk tot de 85 a 90 komen zonder met alles op orde/eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by dino21 View Post@ general stel het zolang mogelijk uit kerel je zal er toch aan gaan een keertje want je bent er al nieuwsgierig naar dus zal je er uiteindelijk aan toegeven.Maar je kan makkelijk tot de 85 a 90 komen zonder met alles op orde/. Als je leeft voor de sport kun je verdedigen dat ze wel echt nodig zijn, maar een echte eerste levensbehoefte zal het niet worden.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by dino21 View Postnee maar dat zijn 300gr eiwitten ook niet. Maar je hebt mij ook niet horen beweren dat het wel een eerste levensbehoefte is
.
Last edited by GeneralIx; 29-11-2007, 20:32."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
nee dat is ook weer zo waar als een bus.
Maar in een bb ze kijk is veel eiwitten wel een eerste levensbehoefte want denk dat we flink chago worden als we een dag maar 50 gr eiwitten binnen mogen krijgen.
In ieder geval ik word daar geen vrolijke jongeman vaneat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Nu hebben jullie het over anabolen maar wat denk je van het creatine gebruik?
Er zijn jongens die nog maar net op de sportschool komen en de dagelijkse ceratine veel te hoog doseren en dat erbij ze nemen de eiwit shakes waar al aminos inzitten ook nog ff een zooi amino pillen erbij lekker goed voor je.
Ik denk dat het vaak uit ontwetendheid is. Ze weten de werking niet van sups en de negatieve werkingen van de as.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
@ Dino
Ik word in ieder geval wel heel chagrijnig als mijn melk of kwark op is, dus in die zin is het wel nodig ja. Maarja, moeten we maar niet zo'n lastige hobby kiezen
.
@ Kees
Helemaal waar, maar gelukkig hebben de meeste creatines geen nare bijwerkingen (de mono wel, deze gaat je op een spons doen lijken geloof ik) als je ze te hoog doseert, en anabole steroïden zijn wat dat betreft toch een heel ander hoofdstuk. Het maakt natuurlijk wel een belachelijke indruk, en het is ontzettende geldverspilling, maar het wordt niet afgestraft. Als het wel nare bijwerkingen zou hebben, zouden er opeens een stuk minder jongens op de sportschool rondlopen denk ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ Dino
Ik word in ieder geval wel heel chagrijnig als mijn melk of kwark op is, dus in die zin is het wel nodig ja. Maarja, moeten we maar niet zo'n lastige hobby kiezen
.
@ Kees
Helemaal waar, maar gelukkig hebben de meeste creatines geen nare bijwerkingen (de mono wel, deze gaat je op een spons doen lijken geloof ik) als je ze te hoog doseert, en anabole steroïden zijn wat dat betreft toch een heel ander hoofdstuk. Het maakt natuurlijk wel een belachelijke indruk, en het is ontzettende geldverspilling, maar het wordt niet afgestraft. Als het wel nare bijwerkingen zou hebben, zouden er opeens een stuk minder jongens op de sportschool rondlopen denk ik.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Ik denk dat als jij fanatiek genoeg blijft en even nieuwschierig zoals je nu bent dat je over een jaar of 2 zeker 95 kilo weegt en aardig droog staat general! En dat clean, dat verzeker ik je. Als je dan echt prof wilt worden kan dat ook nog een behoorlijke tijd clean hoor, tenzij je een gooi naar grote wedstrijden wilt doen in het buitenland, want dan zul je (helaas) toch moeten gaan gebruiken wil je jezelf alleen al kwalificeren. Ik betreur dat zelf ook maar ja, topsport op het hoogste niveau draait enkel om sensatie en resultaten en heeft niks met gezondheid te maken. Maar wat ik je nu vertel weet je zelf uiteraard ook al, dat weet ik zeker! Succes maat! Be as big and bad as you can get!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk denk dat als jij fanatiek genoeg blijft en even nieuwschierig zoals je nu bent dat je over een jaar of 2 zeker 95 kilo weegt en aardig droog staat general! En dat clean, dat verzeker ik je. Als je dan echt prof wilt worden kan dat ook nog een behoorlijke tijd clean hoor, tenzij je een gooi naar grote wedstrijden wilt doen in het buitenland, want dan zul je (helaas) toch moeten gaan gebruiken wil je jezelf alleen al kwalificeren. Ik betreur dat zelf ook maar ja, topsport op het hoogste niveau draait enkel om sensatie en resultaten en heeft niks met gezondheid te maken. Maar wat ik je nu vertel weet je zelf uiteraard ook al, dat weet ik zeker! Succes maat! Be as big and bad as you can get!
Maargoed, ik ben dan ook niet zoveel met mijn uiterlijke verschijning bezig, maar meer met mijn prestaties.My dog can run and my dog can jump, but hell my dog can't !
Comment
-
Ik denk dat het ook gedeeltelijk ligt aan het feit dat er veel verhalen over As de rondte gaan. En dan bedoel ik voornamelijk positieve verhalen. Iemand die zijn hele leven al dun is geweest en vrij onwetend over AS (zoals ik) worden makkelijker verhaaltjes verteld.
Toen ik een aantal maanden geleden begon op een sportschool liepen daar veel brede mensen rond waar je je toch een beetje onzeker tussen gaat voelen. Begin je eens een gesprek met iemand, komt toch vaak het woord AS naar boven. Een aantal hebben me zelfs aangeraden om het ook te gebruiken. Hierdoor ging ik natuurlijk ook twijfelen.. zoals het me verteld was is het een paar maanden gebruiken en je komt kilo's aan. Klinkt niet gek als je het zo hoort.
Ik ben dus ook blij dat ik op dit forum met behulp van adviezen van een aantal leden even op m'n plaats gezet werdt
En inmiddels ook van sportschool gewisseld, nu krijg ik een stuk betere begeleiding ook!An eye for an eye makes the whole world go blind
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
4 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
6 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-