Onwillekeurige spierspasmen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onwillekeurige spierspasmen

Zoals de titel al wel aangeeft heb ik af en toe (vandaag en gisteren toevallig) last van onwillekeurige spierschokjes. Gisteren had ik dat in mijn linker pec, die zat om de zoveel tijd even te "tikken", zag er op zich wel grappig uit. Het doet geen pijn, het is niet bijzonder irritant, maar wellicht betekent het iets. Vandaag het ik het in mijn linker achter deltoïde, die zat de hele dag kleine samentrekkinkjes te doen. Wellicht hebben meer mensen dit wel eens? De vragen zijn dus: wie heeft dit nog meer wel eens, betekent het iets en kan het kwaad?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

heb het wel is gehad na intensiefe training. zat ik ze computeren en leunde ik iets en dan begon borst licht te shaken

Comment

ik heb het wel eens im mijn quadriceps en in de binnenkant van mijn handpalm.
      het voelt heel vreemd, maar het kan volgens mij geen kwaad en het is al helemaal niet iets ernstiges

grtz
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Dat klinkt geruststellend. Mooizo. Ik maakte me niet echt ernstig zorgen, maarja je weet maar nooit he.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik zou extra zink tabs nemen die zorgen ervoor dat je spieren wat rust krijgen .Soms is het zo dat als vlak voor je gaat slapen een flinke schok voelt in je benen dat komt doordat de spieren niet goed kunnen ontspannen. Door het gwbruik van extra zink ontspannen de spieren. Dus je kan het wellicht proberen.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik heb dat heel vaak. Het zijn zenuw trekjes die niet ernstig zijn. niets om je zorgen over te maken.

grts

Comment

Originally posted by kees View Post
              Ik zou extra zink tabs nemen die zorgen ervoor dat je spieren wat rust krijgen .Soms is het zo dat als vlak voor je gaat slapen een flinke schok voelt in je benen dat komt doordat de spieren niet goed kunnen ontspannen. Door het gwbruik van extra zink ontspannen de spieren. Dus je kan het wellicht proberen.
              Zal er eens naar gaan kijken.

@Erik
              Goed om te horen dat het echt niks voorstelt.

sigpic

Comment

ja ik heb het ook wel is, vandaag nog in mn rechter rear deltoid en vaak de buitenkant van mn ooglid
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by kees View Post

Heb ik ook weleens last van.

Comment

Iedereen heeft er weleens last van. Het is zo dat er schokjes door de zenuwen in dat betreffende spiergebied heen en weer springen. De precieze oorzaak ervan ken ik niet, maar het is niks om je zorgen over te maken. Ik heb er eigenlijk zelden last van maar het komt zeker wel eens voor.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

aahhh je moet direct 4 weken plat gaan liggen en nix bewegen je kan er dood aan gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nix aan de hand kerel ik heb bij mezelf gemerkt dat het gebeurt als in in een beetje vreemde houding zit, krijg het idee dat je zenuw zegmaar denkt van moet ik nou wel of niet werken
                      Who's the Chef

Comment

heb dat al vaak gehad, vooral in mn oogleden dan en op mn voorhoofd

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                          heb dat al vaak gehad, vooral in mn oogleden dan en op mn voorhoofd

haha je voorhoofd dat zal er wel komisch uitzien

Comment

valt nogal mee, je ziet gewoon kleine samentrekkinkjes. Nauwelijks te merken eigenlijk tenzij je er echt op gaat letten

Comment

Spierspasmen heb je vaak bij vermoeidheid. Vaak s'avonds laat als ik moe ben wil mijn ooglid nogal eens gaan trillen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X