Zoals de titel al wel aangeeft heb ik af en toe (vandaag en gisteren toevallig) last van onwillekeurige spierschokjes. Gisteren had ik dat in mijn linker pec, die zat om de zoveel tijd even te "tikken", zag er op zich wel grappig uit. Het doet geen pijn, het is niet bijzonder irritant, maar wellicht betekent het iets. Vandaag het ik het in mijn linker achter deltoïde, die zat de hele dag kleine samentrekkinkjes te doen. Wellicht hebben meer mensen dit wel eens? De vragen zijn dus: wie heeft dit nog meer wel eens, betekent het iets en kan het kwaad?
Onwillekeurige spierspasmen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dat klinkt geruststellend. Mooizo. Ik maakte me niet echt ernstig zorgen, maarja je weet maar nooit he."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik zou extra zink tabs nemen die zorgen ervoor dat je spieren wat rust krijgen .Soms is het zo dat als vlak voor je gaat slapen een flinke schok voelt in je benen dat komt doordat de spieren niet goed kunnen ontspannen. Door het gwbruik van extra zink ontspannen de spieren. Dus je kan het wellicht proberen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostIk zou extra zink tabs nemen die zorgen ervoor dat je spieren wat rust krijgen .Soms is het zo dat als vlak voor je gaat slapen een flinke schok voelt in je benen dat komt doordat de spieren niet goed kunnen ontspannen. Door het gwbruik van extra zink ontspannen de spieren. Dus je kan het wellicht proberen.
@Erik
Goed om te horen dat het echt niks voorstelt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ja ik heb het ook wel is, vandaag nog in mn rechter rear deltoid en vaak de buitenkant van mn ooglid22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by kees View PostIk zou extra zink tabs nemen die zorgen ervoor dat je spieren wat rust krijgen .Soms is het zo dat als vlak voor je gaat slapen een flinke schok voelt in je benen dat komt doordat de spieren niet goed kunnen ontspannen. Door het gwbruik van extra zink ontspannen de spieren. Dus je kan het wellicht proberen.
Heb ik ook weleens last van.
Comment
-
Iedereen heeft er weleens last van. Het is zo dat er schokjes door de zenuwen in dat betreffende spiergebied heen en weer springen. De precieze oorzaak ervan ken ik niet, maar het is niks om je zorgen over te maken. Ik heb er eigenlijk zelden last van maar het komt zeker wel eens voor.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
aahhh je moet direct 4 weken plat gaan liggen en nix bewegen je kan er dood aan gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nix aan de hand kerel ik heb bij mezelf gemerkt dat het gebeurt als in in een beetje vreemde houding zit, krijg het idee dat je zenuw zegmaar denkt van moet ik nou wel of niet werkenWho's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...7 uur geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
6 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment