rooibos thee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rooibos thee

Ik zat zo es te google-en en kwam op een site van rooibos thee.

Het schijnt enorm vol met antioxidanten te zitten maar ook quercitine te bevatten.
    Zou het voor de krachtsport aan te bevelen zijn meer van deze thee te drinken net zoals we groene thee en koffie zijn gaan vereren?

Hier de link:
    Rooibosthee

Wie heeft er ervaring mee of wetenschappelijk bewijs voor?
    Geniet, en drink met maten!

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ik zat zo es te google-en en kwam op een site van rooibos thee.

Het schijnt enorm vol met antioxidanten te zitten maar ook quercitine te bevatten.
    Zou het voor de krachtsport aan te bevelen zijn meer van deze thee te drinken net zoals we groene thee en koffie zijn gaan vereren?

Hier de link:
    Rooibosthee

Wie heeft er ervaring mee of wetenschappelijk bewijs voor?
    Rooibos - Wikipedia

Comment

Goed...ik heb het artikel gelezen. Voor de ontspanning en de algehele gezondheid is het een goed product. Maar specifieke voordelen voor onze sport bied het verder niet. Het heeft niet de specifieke vetverbrandende effecten die groene thee en koffie wel hebben.

Een goede fatburner is het dus niet.

Comment

Wel lekker trouwens

Comment

Ja het is wel een enorm goed middeltje om te relaxen! Ik drink het s'avonds voordat ik naar bed ga. Ik slaap er heerlijk door in.

Comment

Er zit dus helemaal geen caffeine in? Want ik mis mijn koffie of groene thee nogal nu ik weet dat het niet samengaat met creatine

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              Er zit dus helemaal geen caffeine in? Want ik mis mijn koffie of groene thee nogal nu ik weet dat het niet samengaat met creatine

Rooibos thee bevat geen caffeine/theine en ook weinig tot geen looizuur.

Comment

even topic omhoog halen dus ik kan de rooibos thee gewoon nemen tijden mijn creatine mono ?

Comment

Ja. pas wel op dat je geen caffeine erbij neemt. nou niet helemaal eigenlijk. sommige beweren dat caffeine creatine afbreekt. en sommige weer niet. het is aan jou hoe jij het ervaart.
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

hoebedoel je geen caffeine erbij neem ik drink het met water en verder over de heledag neem ik geen caffeine meer geen cola niks .. maar ik vertrouw die rooibos thee niet xd ik denk dat er tog wel spooren van caffeine bevat dus ik twijvel nog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X