Jammer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jammer.

Afgelopen vrijdag, bij de fysio geweest voor mijn wekelijkse portie stroom.
    dit keer kon er weer 2 mili ampere bovenop, vond mijn schouder zo leuk.
    Helaas vraagt een schouderklacht om rust die je hem eigenlijk nooit kan geven omdat je hem vrijwel altijd gebruikt.
    Advies van de fysio is niks doen, zelfs geen push-ups.
    Nu wachten tot ik groen licht krijg, ze kan niet zeggen wanneer.
    Maar dit had ik voor mezelf ook al uitgevogeld.

Ik wilde de deur uitlopen toen ik merkte dat ik met nog iets zat.
    " Oja, ik heb nog iets, volgens mij iets van een vergroeide wervelkolom ofzo, misschien dat je er even naar kan kijken"
    " hmm, even kijken, ik haal even een collega erbij"
    Zo gezegd zo gedaan, klein ROM onderzoekje van mn onderrug.
    Of het was een scheefstand of het was een vergroeiing , bot steekt uit aan de onderkant, heb er geregeld last van (lees kan niet altijd normaal zitten/liggen/lopen zonder pijn)

Waarschijnlijk is het een vergroeiing, ze gaan overleggen met mijn huisarts over wat de beste oplossing is om van de pijn af te komen zo niet van dit gekke beschamende uitstekende botstuk.

Nou dat hoor ik dus vrijdag, zit je dan mee.
    Ik ben eigenlijk wel blij, doordat ik ging cutten ben ik afgevallen en is die vergroeiing duidelijk zichtbaar geworden, wat mijn vriendin de laatste tijd ook al zei.

Ik ben benieuwd wat ze voor me verzinnen.
    maar voorlopig alleen lekker cardio'en.

Heeft iemand iets van ervaring op het gebied van vergroeiing van de wervelkolom?
    Zo ja, zou het graag willen weten. Ben benieuwd wat eraan gedaan kan worden (behalve een operatie, dat heeft mn opa ook gehad)
    Last edited by Twisters; 20-01-2008, 16:19.

@twisters

das zwaar klote man, ik kan je niet meer wensen dan veel beterschap en hoop dat het snel over is, kheb zelf geen ervaring met een vergroeing, maar het lijkt me zwaar klote

grtz
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Damm dat je daar al zo lang mee rondloopt!
      Moet vervelend zijn.
      Hopelijk via operatie loopt het dan beter
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Ja ik weet neit of ik dat wel wil.

Hoor ook nergens van mensen die hetzelfde hebben, vroeg het me af, jammer maarja niks aan te doen.
        Al met al ben ik wel gelukkig met mezelf, schaam me nergens voor :P

Comment

Heel veel sterkte gewenst!

Comment

Voor de mensen die het interesseert: Hier
            is informatie te vinden over mijn !@@#$# aandoening.
            Ik heb het lumbaal (dus onderin de rug) bij de 3e 4e en 5e lendenwervels volgens mij.

Ik mag niks aan zware belasting van de rug doen.
            Ik ga volgende week beginnen met oefentherapie.

Daarnaast mag ik nog 4-8 weken (niet goed vast te stellen) niet de pijnlijke beweging in de schouder opzoeken. Ook Rotator Cuff probleem, suprinatus- pees-spieraanhechting, net als ander member hier.

En heb ik ook nog 2 voetbalknieen (waar ik geen problemen bij ondervind, want k hoef nergens te draaien e.d.)

Nou kan je misschien begrijpen dat ik echt echt heel erg baal, vooral gezien de ziekte best ernstig is.
            Als ik de foto mee kan krijgen (ook binnen enkele tijd) dan zal ik hem op de pc zetten en posten evenals een gewoon plaatje denk ik.

Gr
            Last edited by Twisters; 25-01-2008, 13:08.

Comment

Is zwaar zuur kerel. Zou wel voor de operatie gaan, maar dat is persoonlijk. Een vriendin van me heeft ook een vergroeide rug en die heeft er ook vaak last van. Moet af en toe in een soort harnas om die dan verder te beschermen ofzo, zou het zelf in ieder geval niet willen. Sterkte.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja ik hoorde op het werk dan een vriend van me het ook had, alleen bovenin bij zn borstwervels.
                En hij had ook een gipskorset inderdaad, voor het geval verder zou groeien.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
                1 ding is zeker, zwemmen wordt mijn nieuwe sport !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X