steun voor stang met gewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• steun voor stang met gewicht

hoe noemt zon steun voor je stang met gewichten op te leggen als 1ste vraag. (waar je de stang afhaalt en oplegt tijdens het bankdrukken)

En wie weet waar ik zo een degelijk (sterk) ding kan kopen voor een goede prijs??

drukbank, halterbank?

kan je op veel plekken kopen kijk is rond.

Perrysport.nl - Homepage is er al 1tje
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Zou eigenlijk zoeken naar een squat of powerrack. Die kun je gebruiken als halterhanger voor bankdrukken, squatten, deadlifts, militarypresses eigenlijk alles. Lijkt me praktischer, weet alleen niet hoeveel ruimte en geld je hebt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

geld is geen probleem, ruimte des te meer, woon nog thuis en mag niet zomaar alles overal zetten

Comment

Originally posted by jordy View Post
          drukbank, halterbank?

kan je op veel plekken kopen kijk is rond.

Perrysport.nl - Homepage is er al 1tje
          vind het niet direct trug op die pagina? De bank zelf heb ik al, ik bedoel de steun om je gewicht in te leggen. Vooral bij het squatten zou dit handig zijn. Krijg anders dat gewicht niet in mn nek gelegd

Comment

Klik

Dit bedoel je dus?
            Hier eentje gevonden.

Comment

Wrom niet naar een sport school?
              Who's the Chef

Comment

ik kan gewoon geen 3 of 4x per week 2 uur uittrekken voor heen en weer naar de sportschool te reizen en te trainen ter plaatse.

Als ik thuis train ben ik veel sneller klaar.

Ik heb vroeger naar de sportschool geweest en na een tijdje verminderde dat gewoon, denk dat ik het op deze manier langer en beter zal volhouden.

Er zijn trouwens maar 2 sportscholen dicht bij mij en de 1 zit altijd stampensvol, moet je heel lang wachten tot je een machine ter beschikking hebt. En in de andere heerst zo'n rare sfeer en onvriendelijke mensen

Comment

Je moet trainen zoals het voor jou het beste werkt. Als je je klote voelt in een sportschool vanwege die "leuke" mensen, dan kun je beter thuis trainen!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Je moet trainen zoals het voor jou het beste werkt. Als je je klote voelt in een sportschool vanwege die "leuke" mensen, dan kun je beter thuis trainen!
                    die eerste sportschool was wel aangenaam, tot er meer en meer volk begon te komen en het is nogal een klein zaaltje. 85% van de toestellen bezet en weinig plaats om te wandelen ook al.

1bankdruk toestel maar enzo...

Comment

Dat werkt gewoon niet. Je moet door kunnen gaan met je training. Wachttijden zijn waardeloos. Dat is de schuld van al die grote gyms. Ze moeten daar betere regels voor maken. Maar sowieso zie ik commerciele grote sportpaleizen als slecht voor de serieuze sporter. Het zijn net ontmoetingsplaatsen. Mensen die er heen gaan komen slechts om lekker te "socializen". Dom hoor. Naar de kroeg gaan is goedkoper.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X