Zakje suplementen bij tijdschriften.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zakje suplementen bij tijdschriften.

Bij het blad Muscle & Fitness zat onlangs een proefzakje met 52gr suplementen van Armageddon.

Heeft het zin om zoiets te testen?
    Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je door 1x gebruik weet of het wat is.

Wat denken jullie, en zijn er onder ons mensen die het toch testen?

Originally posted by Mars66 View Post
    Bij het blad Muscle & Fitness zat onlangs een proefzakje met 52gr suplementen van Armageddon.

Heeft het zin om zoiets te testen?
    Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je door 1x gebruik weet of het wat is.

Wat denken jullie, en zijn er onder ons mensen die het toch testen?
    Een zakje voor 1 keer gebruik zegt niks. Ik ga er sowieso niks mee doen want ik ben niet graag een proefkonijn.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sommige mensen vinden het mss vreemd of eng om het te gebruiken en zoiets maakt de drempel lager om een grote hoeveelheid te kopen. En waarschijnlijk ook voor de smaak.
      Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt...

Comment

Originally posted by pietR View Post
        Sommige mensen vinden het mss vreemd of eng om het te gebruiken en zoiets maakt de drempel lager om een grote hoeveelheid te kopen. En waarschijnlijk ook voor de smaak.
        Dat klinkt inderdaad logisch dat het meer om de smaak te doen is.

Comment

Ik heb een keer een zakje gehad met 5 drive pillen ofziets en het werkte bij eenmalig gebruik al dus daarom heb ik later een hele pot besteld.

Comment

Ga het in ieder geval testen. Zodra ik begin met de 10 reps week (volgende week dus), ga ik eens kijken of er wat gebeurd. Ben zeer benieuwd.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als het een intressante sup is zou ik het wel proberen maar anders niet.
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Ga het in ieder geval testen. Zodra ik begin met de 10 reps week (volgende week dus), ga ik eens kijken of er wat gebeurd. Ben zeer benieuwd.
                Laat je het ons wel even weten als je het hebt geprobeerd?

Comment

Uiteraard. Zal het of maandag of woensdag testen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

bij mij zat er ook een zakje supplementen van bsn true mass bij mijn riem
                    weet ook nog niet of ik het ga proberen, kheb nog niet echt een weightgainer nodig, vandaar.
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

welk product ga je testen dan generalIx?

grtz
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Dat armageddontestertje, zat bij de muscle & fitness.

sigpic

Comment

Zo, wat later dan de bedoeling was, maar ik heb het getest hoor.
                          De smaak: walgelijk. Echt smerig. Kwam ook nog wel eens gevaarlijk omhoog.
                          De werking: direct na inname even een energiestootje, had het idee dat denkprocessen een versnellinkje hoger gingen en ik had ontzettende zin in training. Na het uurtje wachten de training. Merkte er niet zo gek veel van, iets betere mind/muscle connectie, maar niet meer energie. Wellicht dat ik wat zwaarder had kunnen trainen, maar vanwege mijn hst heb ik dat niet echt uit kunnen testen.
                          Het oordeel: de werkzaamheid was in ieder geval vooralsnog niet denderend, vond rpm vele malen beter, de smaak is echt heel erg vies en geloof me, je wilt niet dat die smaak nog eens naar boven komt bij de training. Zou het dus niet kopen.

sigpic

Comment

Duidelijke taal...maar goed dat ik mijn free sample de kliko in getrapt heb
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Geloof het wel ja. Mocht je nog ooit rpm testertje krijgen, zeker proberen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X