hoe verder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe verder?

hallo allemaal,
    Ik train nu ongeveer 1 jaar, het gaat heel goed allemaal. alleen ik heb 1 lastige probleem; als ik mijn borst train, groeit de linker goed, en de rechter borst groeit de zijkant goed, onderkant ook, alleen de midden/bovenkant wilt niet meewerken. Ik pak met de Pulley (kabel) een extra set, waardoor ik de accent alleen op dat stuk zet. maar ik zie na aantal maanden nog geen vordering. Heeft er iemand tips? of hoe ik verder kan ?

thnx
    If life gives you lemons, make lemonade !

zwaar schuin dumbell drukken werkt bij mij goed
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      zwaar schuin dumbell drukken werkt bij mij goed
      hmm, wat bedoel je met schuin? ik doe ook "fly" met de dumbells alleen ik voel dat linker veel beter aanspant dan rechter..

Comment

Schuin is hellend. Achteroverhellend bankje of juist vooroverhellend.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dit is incline dummbell press voor bovenkant borst:
          Attached Files
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

kijk da's helder
            Geniet, en drink met maten!

Comment

jaa, ik pak de schuine bankdrukken daarvoor die voor de bovenkant is, voorderest doe ik dus schuine "fly" oefening waarmee ik ze ook voel, daarnaast pak ik dus ook de kabel alleen voor men rechter borst.. kan het niet iets anders zijn of iets ?? tis echt raar en irritant dat het niet lukt, ik weet dat geduld best belangrijk is alleen, ik doe het al best lang...
              iig bedankt voor de tips

Comment

Als je voor de look gaat heb je wel vaker dat 1 spier sneller groter wordt dan de ander. Meest voorkomende is bij de biceps wat 2cm scheelt. Oplossing is dat je dan met de arm die achterloopt harder/zwaarder/intensiever moet trainen dan met de ander om het gelijk te trekken. En dat moet je dan altijd doen aangezien het de 1 altijd sneller zal ontwikkelen dan de ander.

Vermoed dat het ook zo is bij je borst. Voordeel met DB Press ipv bankdrukken is dat je dus 1 arm/borsthelft zwaarde kan gaan belasten. Je traint meerdere ondersteuningsspiertjes mee en je kan je armen dieper laten zoeken dan met een barbel. Hierdoor rek je borst verder "open" en kun je het specifieker gaan belasten voor groei.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Vermoed dat het ook zo is bij je borst. Voordeel met DB Press ipv bankdrukken is dat je dus 1 arm/borsthelft zwaarde kan gaan belasten. Je traint meerdere ondersteuningsspiertjes mee en je kan je armen dieper laten zoeken dan met een barbel. Hierdoor rek je borst verder "open" en kun je het specifieker gaan belasten voor groei.
                  okayy thnx voor de infoo ik ga gelijk proberen.. idd dat met biceps heb ik ook, en andere manne waarmee ik train ook.. maar borst vond ik wel raar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X