Een aantal vragen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een aantal vragen.

Hoi, omdat ik(wij) nieuw ben. Zal ik eerst eens even uitleggen wat de bedoeling van "ons" Account is.

Wij zijn Alex en Carmen,
    We zitten momenteel op het derde van het VWO in Rotterdam.
    Voor biologie moeten wij een opdracht maken, in de vorm van een digitaal werkstuk. Het algemene onderwerp voor de hele klas was Doping.
    het subonderwerp dat wij kozen was bodybuilding.

Nu moeten wij dus weten welke Doping er voornamelijk gebruikt wordt in de sport. En wij moeten ook een "prof" (iemand die er tamelijk wat van weet) interviewen, over doping&bodybuilding, dit mag over de mail, telefoon, persoonlijk etc.

Wij waren hard op zoek naar een prof en informatie, maar er is weinig te vinden over de sport. Daarom besloot ik een profiel aan te maken en zo misschien aan informatie & om iemand (of meerdere) mensen zou kunnen vinden om te interviewen,

We horen graag wat,
    Groetjes, Alex&Carmen

mensen die er veel van afkennen kan je hier wel genoeg vinden

succes met jullie werkje dan

Comment

Weinig te vinden over deze sport?? Lijkt me niet, lees maar eens rond hier en op andere forums, of google!! Dan krijg je 642460584450474451 dingen om te bestuderen! Als je dan nog vragen hebt? Zet ze dan hier op het forum. Maar kom niet aanzetten met er is weinig te vinden over deze sport of de doping die daarbij gebruikt word!!!!!

grtz.
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Waarom Denkt iedereen Dat Elke Bodybuilder Doping gebruikt,

(om bij dit onderwerp te blijven)

GOOGLE!!!!!

Comment

Originally posted by imation View Post

GOOGLE!!!!!
          Kan niet uit hun post opmaken dat ze dat denken hoor.

Qua prof zou ik punani een pm sturen, wellicht helpt hij jullie wel. Er zijn hier wel meer mensen prof in de sport in mijn ogen, maar die lopen geen wedstrijden, vandaar punani, die doet dit wel.
          Kijk eens in de sectie anabolen, dan kun je een tabel opstellen in excel en turven hoe vaak wat wordt gebruikt in welke dosering. Is genoeg te vinden.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het is idd een stukje zelfstudie wat je hier kunt verrichten. Interviews worden hier niet gegeven.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by imation View Post

GOOGLE!!!!!

Heb ik in mijn post opgemaakt, dat ik dat denk?
              Ik zeg dat niet, ik weet ook heus wel dat er maar enkele zijn die bij hun "sticking point' doping gaan gebruiken.
              het punt is voornamelijk dat we al de basisinformatie wel hebben. maar nog iets dieper willen graven.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Kan niet uit hun post opmaken dat ze dat denken hoor.

Qua prof zou ik punani een pm sturen, wellicht helpt hij jullie wel. Er zijn hier wel meer mensen prof in de sport in mijn ogen, maar die lopen geen wedstrijden, vandaar punani, die doet dit wel.
                Kijk eens in de sectie anabolen, dan kun je een tabel opstellen in excel en turven hoe vaak wat wordt gebruikt in welke dosering. Is genoeg te vinden.
                Dankje, dat tabelletje is een goed idee, misschien zit dat er ook nog wel strak uit op de site die we maken, & verder ook bedankt voor de eventuele prof, gelijk even een pm'etje sturen

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Het is idd een stukje zelfstudie wat je hier kunt verrichten. Interviews worden hier niet gegeven.
                  Waarom niet misschien zijn er mensen die wel geintervieuwd willen worden, je moet voor jezelf spreken niet namens het forum.

Comment

Prima, geef dan maar een interview als jij dat wilt. De meesten hier, inclusief ondergetekende, hebben daar helemaal geen zin in. Bovendien zijn hier zoals GeneralIx al zei weinig tot geen prof's.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben er

Maar doe niets onbetaalde, dan krijg ik gezeur met mijn manager.
                      Who's the Chef

Comment

ik lees je pm.. stuur maar de vragen wat je wilt weten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X