bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulken

Ik heb ergens gelezen als je bulkt dat het dan eigenlijk niet zoveel uitmaakt waar je je kcal uithaalt.

als je een kcal overschot hebt EN genoeg eiwitten binnenkrijgt dat je dan evenveel succes zult boeken kwa massa als dat je schoon zou eten met dezelfde hoeveelheid eiwitten.

Dus maw dat je kcal uit junkfood voor kcal overschot te creeeren evengoed zouden zijn als kcal uit schoon eten zoals brinta, ...
    als je dus maar zorgt dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt

klopt dit?

Nee..
    Who's the Chef

Comment

dus niet in het opzicht van vetter worden hé.

ik weet ook wel dat je met junkfood meer vet gaat aanzetten maar puur voor spiermassa zou het hetzelfde blijven. Ik kan de link niet meer direct terugvinden maar als de members hier zeggen dat dit niet klopt dan geloof ik dat

Comment

Gaat ook om de micronutriënten. Is dus niet het geval.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-bulk-faq.html

Staat alles in over bulken Spec

Echt we moeten dat ding eens sticky ofzo maken ipv 3 pagina's terug zoeken

Zou alleen met junkfood gaan bulken als je:
          1. een pro bent die naar 28% vet kan bulken en terug cut naar 3%
          2. een super ecto die er mee weg komt
          Last edited by Falstyr; 27-02-2008, 10:20.

Comment

bedoel ook niet dat ik ga bulken met junkfood hoor lol.

vroeg me gewoon af of deze stelling klopte. En of ik dan eventueel sommige dagen eens kon gaan junkfood eten (1 a 2x per week ofzo) en dat ik dan ergens anders iets gezonder schrapte zodat ik toch op mn kcal bleef en dat ik dan kwa massa evenveel vooruitgang zou boeken)

Comment

Originally posted by Spectral View Post
              bedoel ook niet dat ik ga bulken met junkfood hoor lol.

vroeg me gewoon af of deze stelling klopte. En of ik dan eventueel sommige dagen eens kon gaan junkfood eten (1 a 2x per week ofzo) en dat ik dan ergens anders iets gezonder schrapte zodat ik toch op mn kcal bleef en dat ik dan kwa massa evenveel vooruitgang zou boeken)
              Je kunt als je een zeer snelle stofwisseling hebt best een of twee keer junken per week om op die manier wat extra calorieen binnen te krijgen. Het zal dan voornamelijk als energie aangewend worden om je eiwitsynthese te ondersteunen (je spiergroei dus) en minder snel omgezet worden in lichaamsvet.
              Maar voorwaarde is wel dat je behalve die twee junkmaaltijden de rest van de week zeer schoon eet en keihard traint met de nodige cardio.
              Junkfood levert geen schone calorieeen, enkel lege calorieeen. Zorg dat je uit de rest van de maaltijden van de junkdag wel genoeg vitaminen, mineralen en fytochemicalieen bevatten. Neem ALTIJD een multivitamine, iedere dag.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X