beginnersstats

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnersstats

omdat ik nu na 4 maanden cutten eigenlijk op mn startniveau zit vroeg ik me iets af.

ik weeg nu 72kg bij 1m73 en 10% (volgens schattingen van vele forumleden)

ik zie vaak ecto's die 1m73 zijn en bv slechts 58kg wegen voor op 10%BF te zitten. En die er hun doel van maken om 72kg te wegen bij die lengte of iets meer.

wat willen al deze getallen nu zeggen??

dat ik zware beenderen heb en daarom zon hoog gewicht heb bij zo'n 'laag' vetpercentage of dat ik van nature een aardige portie spiermassa heb?

Meestal hebben die nog wel minder vet, en totaal geen spieren. Jij hebt dus flink meer spiermassa.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

I told you so...

De club voor grote jongens

Als het goed is zal ik 82kg zijn op 10% bij 1.78m
      Wij hebben gewoon veel meer spiermassa van nature dan die ecto'tjes + ook beetje meer vet nog steeds. Die krengen zitten meestal nog lager van natuur, maar spiermassa krijgen ze met zeer veel moeite mwahahah.

Comment

je doet precies alsof je ecto's haat.

ik dacht vroeger ook, was ik maar ecto dan kon ik eten wat ik wilde zonder te verdikken. Maar nu zou ik voor geen geld van de wereld meer willen ruilen

Comment

Beetje sarcasme
          Haten doe ik niet snel.

Comment

Ecto...endo...het heeft beiden zijn nadelen en voordelen. Niet getreurt jongens...de enige groep om echt jaloers op te zijn is de meso groep.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

nouja endo heeft zijn voordeel dat je wat breder lijkt, ecto zoals ik, heeft voordeel dat ik eerder droog ben maarja wil dus wel zeggen dat je meer gewicht aan spieren hebt, zware botten kan maar niet zozwaar :P
              Last edited by Beachboy; 01-03-2008, 09:41.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X