Ik heb een ontzettend achterlopende borst,heb al vanalles gedaan maar niets lijkt echt te werken.Het vreemde is dat m'n andere spiergroepen wel vooruitgaan.Onlangs las ik ergens tot m'n verbazing dat de borst een kleine spiergroep is en er niet veel sets nodig zijn.Paar weken geleden deed ik eens maar 9 sets ipv 12 of meer,en geloof het of niet maar ik zag na die week al wat vooruitgang op m'n borst
(kan inbeelding zijn,maar betwijfel het)
Daarna deed ik er weer 12 (zo verleidelijk om veel sets te doen)en het ging weer bergaf met m'n borst,het lijkt wel of m'n borst krimpt.Nu is m'n vraag beeld ik me dat allemaal in ?
Ben ik aan het overtrainen met 12 of meer sets?
(Ik train m'n borst 1 keer per week
Ik moet wel zeggen dat ik m'n borst wel voel als ik die train,dus aan techniek zal er wsch niets liggen,borst wordt gestimuleerd)

Daarna deed ik er weer 12 (zo verleidelijk om veel sets te doen)en het ging weer bergaf met m'n borst,het lijkt wel of m'n borst krimpt.Nu is m'n vraag beeld ik me dat allemaal in ?
Ben ik aan het overtrainen met 12 of meer sets?
(Ik train m'n borst 1 keer per week
Ik moet wel zeggen dat ik m'n borst wel voel als ik die train,dus aan techniek zal er wsch niets liggen,borst wordt gestimuleerd)
Comment