Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zo zo zo, wat een aanmeldingen zo net voor de zomer. Evenveel afgelopen 2 maanden als het half jaar na vorige zomer veel mensen willen zeker zon über vette beach look () in 3 maandjes bereiken
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
nee man, ik wil zo dik mogelijk worden voor de zomer, kunnen de dames lekker op mn buik rollen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
wacht maar, totdat ik ineens met 5 mooie vrouwen op mn buik lig en jij er maximaal 1 op krijgt
Nagenoeg iedereen wil er goed bijlopen, is alleen naïef om te denken dat dat bereikt kan worden in drie maanden.
Hangt ervan af hoeveel werk er aan de winkel is.
Ik heb al veel complimenjtes gehad dat ik er atletisch en zelfs gespierd uitzie (van mensen die niets van bb afkennen weliswaar), dus het enige dat ik moest doen was cutten. En als ik van in het begin deze kennis had gehad die ik nu heb, dan was het wel doenbaar in 3 maanden voor 12-13kg denk ik
Tja, we verwachten dat de vrouwtjes er ook mooi en getraint bij lopen. Zou naief zijn om dan zelf met een bierpens en vetrollen er op af te lopen. Zij verwachten ook dat wij trainen.
Tja, we verwachten dat de vrouwtjes er ook mooi en getraint bij lopen. Zou naief zijn om dan zelf met een bierpens en vetrollen er op af te lopen. Zij verwachten ook dat wij trainen.
ohja joh?
uiteindelijk is komt de motivatie van jezelf. Als je het voor anderen doet, houd je het lang niet zo lang vol denk ik.
uiteindelijk is komt de motivatie van jezelf. Als je het voor anderen doet, houd je het lang niet zo lang vol denk ik.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik train alleen voor mezelf. Ik heb al een relatie en mijn vriendin weegt 104 kg. Zou ik dan voor de vrouwtjes trainen?
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het een foute gedachte zou zijn dat je van vrouwen mocht verwachten dat ze enkel voor de mannen een mooi lichaam willen hebben. Ook zij doen het voor zichzelf.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment