Stel: je bent aan het bulken en je zit een beetje aan het einde van de dag op bijvoorbeeld 3000 kcal clean, terwijl je 3500 kcal of 4000 kcal nodig hebt. Je bent ergens, waar alleen maar junkfood is, snoep, chips en dergelijke. Wat doe je? prop je voor 500-1000 kcal junk naar binnen of hou je het op 3000 kcal, wat je hele vertering in de war schopt? en wat verdient de voorkeur?
stelling: Beter junk dan niks?
Collapse
X
-
oke dus als je geen honger hebt dan neem je geen junk in de bulk, ook al zit je ver onder je behoefte?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
ja ik DENK dat het wel beter is dan niks, omdat je lichaam gewend is aan 4000 kcal bijvoorbeeld en als je daar ineens 1000 kcal onder gaat zitten raakt het in de war. Maar de reden dat ik het vraag, is omdat ik hier zelf wel eens mee zit. Eerst deed ik het niet, nou neem ik wel junk totdat ik ongeveer aan mn normaal zit22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
ja ik bedoel niet of zondigen af en toe mag, ik eet het liefste wel gewoon goed, maar ALS dat er niet is, is het dan beter om te junken? Dit overkomt me wel eens als ik ergens op bezoek ben ofzo, dan zit iedereen met chips op de bank en is het niet echt gepast als ik een dikke portie brinta achterover klapper22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
De oplossing is hetzelfde als in de cut. Als ik ergens heen ga heb ik maaltijden in me rugzak bij me voor die tijdsperiode dat ik weg ben + wat extra's in geval dat me bezoek/uitje langer is dan verwacht. Dus nee ik zou niet gaan junken om aan me kcal te komen omdat ik voorbereid ben.
Ik heb schijt aan anderen of ze het vreemd vinden als er een bak brinta wordt gegeten terwijl hun zitten te junken. Dusver zijn vrienden en vriendinnen zelfs zover bereid om hun avondmaal aan mij aan te passen. Aardig, maar als ze dat niet deden was het nog geen ramp want heb me eigen spullen bij me.
Zelfde met oud/nieuw toen iederen gehaktballen en weet ik veel wat nog meer zat weg te vreten. Heb me eigen hapjes meegenomen en maar heel weinig tot niets van hun wat gepakt. Hun klagen dat ze aankwamen...ik was weer 2kg kwijt.Last edited by Falstyr; 07-03-2008, 13:52.
Comment
-
hehe ja mn vrienden of vriendinnen vinden het ook helemaal geen probleem, maar bijvoorbeeld als ik bij iemand zijn ouders op bezoek ben. Beetje onbeleefd om dan je eigen shit mee te nemen en daar weg te zitten kanen.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
ja en wat als het nou de ouders van je vriendin zijn en je vriendin thuis woont22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Tja toen deed ik dat ook eigenlijk. Nu nog steeds als ik langs ga voor laptop/netwerk reparaties en blijf eten. Voordeel is dat ze zelf ook veel sporten qua wielrennen dus scheelt.
Rijst met wat vlees
boboti - rijst-appel-prei-kip ipv gehakt
gaat altijd goed.
Comment
-
en wat als je al vaak gesprekken met ze hebt gehad dat het ECHT NIET kan?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment