hehe, toen kregen we de discussie dat ik van een beetje chips niet meteen afval/aankom en dat ik me moet aanpassen en dat hun dochter van me houdt zoals ik ben
stelling: Beter junk dan niks?
Collapse
X
-
nou zeg hun dan gewoon dat je lichaam en je gezondheid heel belangrijk voor je is en dat je er alles voor wilt doen om het beter/goed te maken/houden.
ik kan begrijpen dat ze misschien wat beledigd zijn als je hun avondmaal niet wilt opeten maar maak ze vooral duidelijk dat het niet is omdat je het niet lekker vind?
Comment
-
Lol wat een wending verzorgt Spectral hier
Ik zou, zoals vaker, schijt hebben en gewoon doen wat ik wil. Als je een doel voor ogen hebt en je gaat er voor dan moet al het andere maar wijken. In mijn ogen meteen een test om te zien hoe veel mensen om je geven en je kunnen accepteren zoals je bent en respect hebben voor je doorzettingsvermogen om je droom/doel te verwezenlijken. Alle andere mensen zijn saboteurs die ik verwijder uit me leven. Doe ik eigenlijk met alles in me leven. En angst voor eenzaamheid hoeft je niet te hebben, want je leert zo weer nieuwe mensen kennen.
Andere oplossing is je junk dagen op de dag te plannen dat je bij hun eet. Als ik niet strikt aan het cutten ben doe ik dat soms ook en neem dan een wat kleinere portie ter compensatie. Als er 2 dagen achter elkaar bij hun gegeten worden...no way dat de tweede dag hun prakkie mee eet.Last edited by Falstyr; 07-03-2008, 14:49.
Comment
-
hehe dat is simpelweg GEEN optie tjaaaamakkelijk gezegd natuurlijk als je vanaf een afstandje ernaar kijkt, maar ik ga haar SOWIESO niet "dumpen". Ik ga nou ongeveer anderhalf jaar met haar en het gaat echt steeds beter!
ik heb een relatie met mn vriendin (die het dus wel accepteerd), niet met die ouders22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Dat kan best een lastige situatie zijn. Mijn schoonouders doen altijd superrelaxed als wij komen en dan staat er echt altijd een mega-schone maaltijd op tafel. Het scheelt ook wel dat het de ouders van Druifje zijn die zelf ook hard bezig is
Ik zou proberen een compromis te sluiten. Gewoon mee avondeten en vragen of het dan iig geen patat ed kan zijn. Ik eet morgenavond bijvoorbeeld hachee bij mijn oma en daar kan ik niet onderuit (heb er zelfs zin in). Echter het koekje en de chips erna ed sla ik wel af. Misschien is een dergelijke compromis te maken? Want je eigen avondeten meenemen bij je schoonouders vind ik zelf ook ver gaan.
Desnoods pak je wat minder. Echter ik mag toch niet hopen dat je daarna ook gedwonen wordt om mee te snacken met bitterballen ed.
En dat het wel meevalt is zeker niet waar. Ik zag vandaag nog een zak chips voorbij komen (ruik, ruik, verleiding, verleiding). 100 gr chips bevat 540Kcal! Dat is meer dan 20% van mijn dieet!
Comment
-
Eet zelf eerder niets dan dat ik junkmaaltijden naar binnen werk. Denk altijd maar zo dat dat dan mijn kcal cycle is die ervoor zorgt dat ik niet teveel vet aan zet.
Voor wat je vriendin haar ouders betreft... Ik weet het ook niet hoor. De meeste mensen zijn zulke slappelingen dat ze iedereen veroordelen die het lef heeft om dingen door te zetten, en daar steken ze zelf schraal bij af natuurlijk. Wat je eigenlijk aan het doen bent namelijk, is ze een spiegel voorhouden wat ze kunnen doen met wilskracht en wat ze niet doen vanwege hun gebrek eraan.
Het is zuur om met die ouders op voet van oorlog te verkeren, maar zorg anders dat je daar gewoon niet hoeft te eten, kom erna. Maak het desnoods wat extremer: zeg gewoon dat je graag komt, maar dat je gewoon niet meer komt eten vanwege hun droevige houding t.a.v. gezond eten. Dat hun dochter van je houdt zoals je bent is mooi, maar prioriteit een is toch echt van jezelf houden, en daar ben je voor aan het werken.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Tjaaaa View PostMisschien moet je ze een keer uitnodigen op het forum om een discussie aan te gaan22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Kevf View PostIk zou proberen een compromis te sluiten. Gewoon mee avondeten en vragen of het dan iig geen patat ed kan zijn. Ik eet morgenavond bijvoorbeeld hachee bij mijn oma en daar kan ik niet onderuit (heb er zelfs zin in). Echter het koekje en de chips erna ed sla ik wel af. Misschien is een dergelijke compromis te maken? Want je eigen avondeten meenemen bij je schoonouders vind ik zelf ook ver gaan.
Desnoods pak je wat minder. Echter ik mag toch niet hopen dat je daarna ook gedwonen wordt om mee te snacken met bitterballen ed.
trouwens ben ik nou op het punt dat snoep en dergelijke geen enkele verleiding voor me zijn! een tijdje heb ik de verleiding soms niet kunnen weerstaan, maar dat is nou compleet voorbij. Waarschijnlijk omdat mn maag altijd vol brinta zit laatste tijd22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Ik zou gewoon uitleggen dat het je sport is en dat je het heel serieus neemt
Heb ik ook gedaan. Eerst waren ouders/vrienden een beetje sceptisch, maar nu ze vooruitgang zien doen ze absoluut nie moeilijk als ik vraag of ze er een probleem mee hebben als ik even iets eet. En als ik na een training bij mijn moeder langs ga vraagt ze (tegenwoordig) meestal : Heb je al iets gegeten? hoeveel eieren wil je? want je hebt net getrained!
En tja..persoonlijk? als ik nie kan eten wat ik zou moéten eten, eet ik gewoon wat er voorhanden is. compenseer ik een volgende dag wel. Ik ben van mening dat je beter iéts binnen kunt krijgen dan niets.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Ik eet gewoon wat ik wil ik ga echt geen rekening houden met anderen, zoals eerder gezegd echte vrienden die accepteren dat hoewel ik er zelf nog nooit iemand over gehoord heb, zou ook niet veel gekker moeten worden dat een andere commentaar zal leveren op wat ik eet.
Als mijn schoonouders zouden willen dat ik troep at dan zei ik dat ze naar de klote kunnen lopen.
Het is jouw leven en je hebt er maar een
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
3 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
3 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
5 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -