Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vandaag ff getraint met zwaan. Na deze training weet zwaan dat gewicht ondergeschikt is aan intensiteit. Zwaan heeft goed gebikkeld en gaat nu fucking buff worden!
Ben helemaal naar de klote, dacht dat ik zwaar trainde; pffffffff nou dacht het niet he!
Dit is zwaar trainen, idd intensiteit verhogen dmv, het snel achterelkaar laten lopen van de sets, een dropset met de legpress en een set met squaten met veel herhalingen om het vol te laten lopen. Man o man, wel een hoop geleerd en een spierpijn.
O ja, en volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat iemand steeds suggereerde dat Punani zijn benen niet zo goed zijn, nou geloof mij maar die zijn goed, dik en gedefinieerd
Drop set is dus een bepaald gewicht, bijv. 200kg met een x aantal herhalingen pakken, gewicht eraf halen en dan weer dat aantal herhalingen doen en dan weer gewicht er af en dan dat aantal herhalingen doen.
Drop set is dus een bepaald gewicht, bijv. 200kg met een x aantal herhalingen pakken, gewicht eraf halen en dan weer dat aantal herhalingen doen en dan weer gewicht er af en dan dat aantal herhalingen doen.
thanks zwaan! was gezellig echt zeker voor herhaling vatbaar.
de training was trouwens dit:
squats 4sets 8-12 hh + 1sets 20 hh
barbel lunges 4sets 8-12 hh per been
leg press 3 dropset van 8-10 reps
leg extension op een manier die niemand hier kent hehe lekker of niet zwaan?!
glute hamstring raises 4sets 10-15hh
liggend 1 been hamstringcurl 4sets 8-12 hh
zittend kuitheffen 4sets 12-15 hh
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment