Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gewoon rustig beginnen, goed eten, wegblijven van faling en daarna kun je echt wel naar de zwaardere gewichten opwerken. Begin echter gewoon met 15reps en 2 sets ofzo in een fullbody (zie trainingssticky).
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
mijn vader verteld mij ook wel alles hoe ik alles moet doen en zo maar ja miss kan ik hier nog wat advies van jullie krijgen
ik ben 1.92 lang 9.2 kilo
ik doe dinsdag doe ik borst en triceps woensdag rug en biceps donderdag buik en benen en zaterdag schouders en nek en ook benen
of het teveel is kunnen we onmogelijk zeggen als je de oefeningen er niet bij doet, je kan er wel borst+tricpeps er neer zetten, maar we kunnen niet zien of je 5 oefeningen doet of maar 1`!!
dus zet er ff de oefeningen erbij met het aantal sets en hh
bank drukken doe ik op warmen alleen stang 20kilo 10 keer
2de keer 40 kilo 10 keer
3de keer 60 kilo 8 a 10 keer
latt pulley voor 1ste keer 30 kilo 2de keer 40 kilo 3de keer 50 kile alles keren 10 keer achter zelfde smal ook
mezelf op drukken voor triceps om de 10 keer ff rust en dan 3keer triceps machine 30 kilo 10 keer 40 kilo 10 keer 50 kilo 10 keer triceps met stang 20 tot 30 kilo er aan
biceps dumbels 8 kilo 10 keer 10 kilo 10 keer 12 kilo 10 keer
squat 40 kilo 30 keer alle been oefeningen 40 kilo 50 kilo 30 keer legpress 80 tot 100 kilo 40 keer
zou dit schema voor 6 weken gaan doen, puur om even je lichaam aan de gewichten te laten wennen.
na die tijd ff een ander schema maken, anders wordt je nooit groot, terwijl je dat graag wilt en goed gaan eten.
verder mis ik de schouders, kuiten, hamstrings, buik, onderrug
je zou er dit voor kunnen doen:
dumbbell press
seated calfraise
leg curl
bench crunch
deadlift/hyperextensions
dus voeg even die spiergroepen toe aan je schema, en begin rustig met 10-15 hh per set
maar na die 6 weken hoe moet ik dan mijn schema aan passen bedoel je andere oefeningen of zwarder.
schouders doe ik trouwens ook wel maar had ik er niet bij gezet
met schouders doe ik nek press en dumbels op zei en naar voor met 6 kilo eerste set van 10 keer 2de set met 8 kilo en 3de set met 10 kilo
na die 6 weken je schema aanpassen ja, door middel van andere oefeningen, meer of minder sets en hh, ander soort trainingsschema ( ub/lb, split, billstar enz ) zwaardere gewichten pakken en minder hh
bij de neck press moet je wel oppassen voor blessure, zou hem voor je hoofd lang laten gaan ipv achter je nek omdat je schouders dan in zijn natuurlijke beweging zitten, en niet helemaal gedraaid zoals bij de neckpress
verder nog even een reverse peckdeck of bent over raise er aan toevoegen, voor de achterkant schouders.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment