fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tommyzz View Post
    ??,,,
    Wat jij zegt over groei die je verhindert is een hele oude mythe die geen enkele wetenschappelijke grond heeft, en toch heel vaak wordt geciteerd. Vandaar Genjuro's not again.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Helaas is het geen oude mythe en er bestaan wel degelijk wetenschappelijke onderbouwde feiten en/of theorieën. Los van het feit dat je met gezond verstand ook enige conclusies kan trekken.

Hier is de woordkeuze enigszins misschien niet goed gekozen. Het belemmeren van de groei. De groei zal toch wel doorgaan, makkelijk of moeilijk, maar dat het tot nadelige consequenties kan leiden, dat is nou eenmaal een gegeven. Hierbij moet ik wel vermelden dat alles een uitzondering op de regel heeft. Dus een aantal 'met een godsgeschenk verkregen' atleten kunnen inderdaad op jonge leeftijd boven het gemiddelde uitstijgen (zonder enige nadelige gevolgen).

Greetzz J.

Comment

Originally posted by Ami-Amour View Post
        Helaas is het geen oude mythe en er bestaan wel degelijk wetenschappelijke onderbouwde feiten en/of theorieën. Los van het feit dat je met gezond verstand ook enige conclusies kan trekken.

Hier is de woordkeuze enigszins misschien niet goed gekozen. Het belemmeren van de groei. De groei zal toch wel doorgaan, makkelijk of moeilijk, maar dat het tot nadelige consequenties kan leiden, dat is nou eenmaal een gegeven. Hierbij moet ik wel vermelden dat alles een uitzondering op de regel heeft. Dus een aantal 'met een godsgeschenk verkregen' atleten kunnen inderdaad op jonge leeftijd boven het gemiddelde uitstijgen (zonder enige nadelige gevolgen).

Greetzz J.
        Bron?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Wat jij zegt over groei die je verhindert is een hele oude mythe die geen enkele wetenschappelijke grond heeft, en toch heel vaak wordt geciteerd. Vandaar Genjuro's not again.
          heet jij genjuro...?
          die oude mythe is wel de waarheid.
          hoe kom jij telkens aan je informatie.?
          Chaka Chaka Boy

Comment

heet jij genjuro...?
            die oude mythe is wel de waarheid.
            hoe kom jij telkens aan je informatie.?
            Voor zover ik las plaatste je alleen je vraagtekens bij wat Genjuro zei. Vandaar het antwoord. Informatie is bijvoorbeeld zoeken op pubmed of ergogenics.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

dan zoek je dus 1 waarheid op wie zegt dat dat DE waarheid is.
              ik mix aantal waarheden tot mijn conclusie,
              Chaka Chaka Boy

Comment

Wie zegt dat ik dat niet doe. Enige waar ik altijd naar zoek is wetenschappelijke onderbouwing. Zonder wetenschappelijke onderbouwing ga ik niks hards beweren, noch geloof ik iets zonder meer.

sigpic

Comment

En iets wordt pas wetenschappelijk onderbouwd als het uitvoerig en meerdere malen getest is. Lijkt me logisch dat dat dan de waarheid is.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

dan zoek je dus 1 waarheid op wie zegt dat dat DE waarheid is.
                    ik mix aantal waarheden tot mijn conclusie,
                    Begin nou niet tegen general dat leg je toch af hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X