spiermassa - afslanking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spiermassa - afslanking

even een vraagje
    ik meet 1m79, en weeg 75kg.
    train nu 1 jaar en spieren zijn mooi te zien, enkel buikspieren blijven een probleem.
    Wat kan je eraan doen?
    Kun je een weight gainer gebruiken in combinatie met vetverbranders, of slaat deze combinatie op niets?
    zijn merken zoals twinlab of dynamitize goed of niet hiervoor?

Om je buikspieren zichtbaar te laten worden zul je:
    1. Buikoefeningen moet doen maar aangezien je deze ook al traint bij genoeg andere oefeningen is dit geen must.
    2. Het belangrijkste is dat je laag in je vet % komt te zitten zodat je abs door kunnen komen.

Een weightgainer en vetverbrander tegelijk? Wtf? Waarom zou je dat in hemelsnaam willen doen?

Comment

Vroeg het me af, wat raad jij aan?

Comment

Ja ben niet alwetend op gebied van supplementen maar de combinatie weightgainer en fatburners lijkt mij zeer onlogisch en nutteloos aangezien ze juist beide tegenovergestelde doeleinden hebben.. Correct me if I'm wrong.

Comment

ken niets van supplementen, daarom vraag ik er raad over.
          dus mssn best gewoon van die vetverbranders afteblijven, buikspieren keihard blijven trainen en cardio doen?

Comment

Goed blijven trainen maar vooral zorgen dat je vet% daalt door cardio (liefste HIIT of tabata), daarnaast zorgen voor een goed voedingschema. Dan moet het goedkomen
            Last edited by Gauner; 07-04-2008, 17:53.

Comment

mag je dan eventueel een weight gainer nemen om breder te worden?

Comment

Je zegt toch dat je abs niet zichtbaar zijn? Dat betekent dat je niet laag genoeg in je vet% zit en dus juist NIET aan de weightgainers moet gaan beginnen.. Massa bouwen en je vet % laten dalen gaan nu eenmaal niet samen.. Is aan jou om te bepalen wat je het belangrijkste vind en daar moet je voor gaan.

Comment

Breder worden=kcal overschot.
                  Buikspieren zichtbaar maken=kcal tekort.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X