Vetpercentagemeter van xxlnutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentagemeter van xxlnutrition

Ik ben op zoek naar een goede, niet te dure vetpercentagemeter.
    Nu heb ik de volgende gevonden:

XXL no nonsense nutrition

Is dit een beetje een goede?

Graag jullie reacties.

Ik geloof dat dit wel een van de betere vetmeters is ja, een huidplooimeter of zoiets geloof ik? Heb er zelf geen ervaring of iets mee dus kan niks zeker zeggen.

Comment

Weet niemand hier meer vanaf?

Als t n goede is wil ik em namelijk voor 16.00 uur bestellen, heb ik m morgen :-)

Comment

ziet er wel goed uit, is wel een goede denk ik

Comment

Goed, bedankt! Is besteld :-)

Comment

Laat het wel alleen door iemand anders meten.. en het liefst elke keer dezelfde persoon

Comment

Uitleg in het boekje is vrij duidelijke Tjaaa. Dus eerste paar keer oefenen en zodra er een constante zelfde uitslag komt heb je het onder de knie. Kind kan de was doen wat dat betreft.

Had wel verwacht dat het een steviger ding zou zijn en niet zo'n plastic achtig iets :P

Comment

Vind het maar een raar ding; is totaal niet precies. Ook al kom je steeds op hetzelfde uit, dan nog kan er makkelijk een of twee procent verschil tussen zijn.
                Maargoed, misschien gebruik ik dat ding wel verkeerd. Ik hou het wel op de meting op de sportschool.

Comment

2%? Het is max 1,1% dat het afwijkt. En anders moet je eens op meerdere plekken meten en een 4punts berekening doen.

Comment

Ja maar ook al doe je een 4 puntsmeting, het scheelt bijv. nogal veel als je niet op de goede plek bij de buik meet, als je teveel naar het midden gaat komt je meting al hoger uit. Ga je teveel naar buiten dan komt ie lager uit. Snap je wat ik bedoel.
                    Zelfde geld voor op de rug/schouderblad, dat zijn toch 2 cruciale meetpunten met de over het algemeen hogere meetwaardes.

Comment

Maar dat heb je met alle fatsoenlijke metingen. human error. Alleen DEXA en onderwaterwegen heeft dat niet en is accuraat.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        2%? Het is max 1,1% dat het afwijkt. En anders moet je eens op meerdere plekken meten en een 4punts berekening doen.
                        Als het 1,1% afwijkt, kan er toch ook 2% tussen de ene en andere meting zitten..
                        En idd, moet je maar net de goede punt hebben.
                        Ik denk dat je toch wel aardig handig met die dingen moet zijn, wil het betrouwbaar zijn. En dat ben ik totaal nog niet. Als de ts dat wel is, is het een handig dingetje toch.

Comment

Nou, na t lezen van deze reacties ben ik niet echt zo enthousiast meer. Maarja heb em al besteld. Komt maandag binnen denk ik. Ik zie zelf wel wat ik ervan vind.

Comment

Ik ben net begonnen met fitness.. en werd door zo'n weegschaal met vetmeter gemeten :S.. dat werkt toch voor geen meter?! dat geeft toch stroomschokje door je lichaam en door de snelheid dat het eruit is kunnen ze aangeven hoeveel percentage vet er in je lichaam zit toch??, maar stroom zoekt de snelste weg dus meet het alleen de benen op zo'n ding.. toch??

mijn fitness assistent die zei dat het top werkt en dat t allemaal nouwkeurig was enz.. geloofde er geen bal van dus daarom vraag ik eff op dit topic..

kloppen mijn argumenten ?

Comment

via de voeten is één van de betere methodes als ik me goed herrinner..afwijkingen heb je met de gangbare methodes altijd wel. Er zijn specifieke methodes die erg betrouwbaar zijn maar dat kun je op vrij weinig plaatsen laten doen.
                              Wat was de uitslag omdat je zo over de zeik overkomt?
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X