fitnessvrouw in the picture

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitnessvrouw in the picture

ik hoorde dat er een tijdschrift komt waarin ze 2 sportende vriendinnen willen volgen. hoe sport centraal staat in hun leven, en hoe ze dus bezig zijn met beweging en voeding, maar ook met kleding, seks, relatie etc. ze mogen volgens mij ook kuuroorden en massages testen enzo...super relaxed! ik hoorde dit weer via via, maar leek mij wel leuk.
    iemand interesse?
    ik zal dan even proberen te kijken waar je je kunt opgeven! en wat het precies is!

xx georgina

Stel je gerust even voor, is voor ons ook altijd leuk met wie we te doen hebben
    Who's the Chef

Comment

even voorstellen

oh! tuurlijk, helemaal vergeten! ik zag het kopje al staan bij t forum!

ik ben georgina, woon in den haag en werk bij een uitgeverij. Daar ving ik op in de wandelgangen dat ze op een andere afdeling bezig zijn met wat ik schreef...... ik kan dus wel even vragen wat het precies is enzo. misschien zijn er vrouwen die het leuk lijken om zich met een vriendin op te geven. of in ieder geval eens even te horen wat het allemaal inhoudt precies!
      qua sport en afvallen....
      ik ben sinds 2 maanden actief bezig in de sportschool. wil van maat 40 naar 38.. zeker nu de zomer eraan komt. iets van 5 kilo eraf... gaat nog niet echt heel lekker, maarja......
      verder ben ik bezig om blokjesbuik te kweken.. vind ik erg mooi en mijn vriend ook.
      that's it!

Comment

In ieder geval welkom en succes met zoeken en sporten

Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Welkom en suc6 idd

Waar train je ?
          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies