vendetta schadelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vendetta schadelijk?

hallo beste bodybuilders

ik heb even een vraag,
    is het schadelijk voor mijn lichaam als ik dit middel gebruik Vendetta van Xtreme Formulations
    kan iemand mij misschien uitleggen wat het precies is en wat het met je doet? of het nadelen heeft en of het een vorm van een anabolisch iets is?

alvast bedankt!

Groeten Jacco

Originally posted by jacco90 View Post
    hallo beste bodybuilders

ik heb even een vraag,
    is het schadelijk voor mijn lichaam als ik dit middel gebruik Vendetta van Xtreme Formulations
    kan iemand mij misschien uitleggen wat het precies is en wat het met je doet? of het nadelen heeft en of het een vorm van een anabolisch iets is?

alvast bedankt!

Groeten Jacco
    Nee geen anabolen, is een prework out booster.

En ten tweede er zijn betere op de markt, voordat je aan supplementen begint zou ik zelf eens wat in verdiepen

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
      Nee geen anabolen, is een prework out booster.

En ten tweede er zijn betere op de markt, voordat je aan supplementen begint zou ik zelf eens wat in verdiepen
      Kun je er een paar noemen? Ben er wel nieuwsgierig naar.

Vendetta is de enige die ik geprobeerd heb. Het werkt best redelijk maar lang niet zo geweldig als ze in hun verkooppraatjes beweren.

Comment

Originally posted by el oso View Post
        Kun je er een paar noemen? Ben er wel nieuwsgierig naar.

Vendetta is de enige die ik geprobeerd heb. Het werkt best redelijk maar lang niet zo geweldig als ze in hun verkooppraatjes beweren.
        Heb goede reacties gehoord over Charge en Horse power

Maar ik durf hier zelf geen oordeel over te vellen, weet alleen dat vergeleken met vendette mensen die producten beter vonden.

Comment

Originally posted by jacco90 View Post
          hallo beste bodybuilders

ik heb even een vraag,

alvast bedankt!

Groeten Jacco
          Tis iig niet schadelijk kerel anders zou het niet legaal te krijgen zijn
          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X