ecto? meso? wie helpt mij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha, dus ik ben ook een lucky bastard? Heb ik absoluut geen problemen mee...

Harald
    Hoe ik train? Ik snap je vraag niet echt... een beetje meer duidelijkheid graag. Bedoel je welke oefeningen ik doe? Hoe zwaar ik train? Aantal reps en sets? Zeg het maar...

Eten is zeker belangerijk kerel. Voor mij persoonlijk nog belangerijker dan het sporten zelf, dat is natuurlijk niet helemaal waar want zonder fitness kom je nergens en voor sport geldt precies hetzelfde. Ik heb nog een beetje het iedee dat je veel uitgaat enzo?

Ik zie het altijd zo... 50% voeding, 10 % voedingssuplemen en 40 procent trainen. Als je net begonnen bent en je gebruikt geen voedingssuplementen kan je nog een kleine 10% bij de voeding toevoegen. Heleboel mensen denken er anders over... dus het is geen feit maar een mening. Heeft me tot nu toe wel goed gedaan...
    Last edited by Nex-; 25-04-2008, 10:57.

Comment

@ nex- ja zoiets je traint veeel al in de gym neem ik aan>? met prof. begeleiding of wa>?

ik zit momenteel voor stage in zeeland en train dus thuis. enige wat ik heb is dumbels van tot 15 kg nou zijn er genoeg oefeninge die je daar mee kunt doen. voor de rest doe ik veel div. push ups en sit ups/ leggraises. chin-ups zijn helaas niet mogelijk. aangezien et niet mijn eigen deuren zijn wil ik ze niet uit de voegen hebbe :P haha. euh veel stappen neej eigenlijk niet voor mestage wel altijd maar was van plan om op me stage et wat af te leren en dat gaat wel aardig goed. ik denk dat ik nu te veel verwacht van me training. als ik weer thuis ben ga ik de sportschool maar es opzoeken. en krijg dan begeleiding van een goeie maat van me die wel aardig gevorderd is. dus hopen dat et dan beter gaat. moet nu eerst nog 3 weken ff doorgaan met wat ik nu doe maar tis niet anders haha

Comment

De nauwkeurigheid van een rekenapparaat ligt volgens mij rond de 10%. Als je dat een indicatie wilt noemen...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hehe tja tis een indicatie maarrruh op zulke lage getallen niet echt nuttig neej

naja ik ga gewoon door hoe ik nu bezig ben zit niks anders op en als ik weer terug thuis en zal ik de boel omgooien. trainingschema/voedings schema maken en sportschool met regelmaat gaan bezoeken!!

Comment

Nee ik train niet met prof begeleiding. Sterker nog ik train altijd helemaal alleen. Eerder kreeg ik wel les van mijn sportleraar maar deze kan de pot op. Hij kan de namen van vele oefeningen nog niet eens opnoemen. Hij weet alleen hoe de ''apparaten'' heten.

Ik heb het later nog maar een kans gegeven en ben voor een weekje met een paar maatjes gaan sporten. Nou je raad het al, ik heb over een paar dagen weer gezegd dat ik het liefst alleen wil trainen omdat ik zo niet wordt afgeleid. Bij elke oefening staan kletsen kan je beter thuis doen iig.

Sindsdien ben ik in mijn eentje gaan sporten en dat gaat tot nu toe heel erg goed. Er is zelfs iemand bij ons die al een tijdje sport maar geen resultaten boekt... hij stond echter al de tijd naar mijn oefeningen te kijken. Ik dacht... heeft deze gozer niks beters te doen? Maar toen vroeg die of die met me mee mocht trainen. Dit omdat ik in een zeer korte tijd een stuk meer resultaten heb geboekt dan hij. Ben ook maar een beginner...

Deze 3 weekjes dan nog even volhouden en hard trainen. In principe kan je een heleboel belangerijke oefeningen met losse gewichten doen maar wil je er echt voor gaan kan je beter naar de sportschool gaan inderdaad, mits je de juiste spullen thuis hebt staan. Ik raad je nu alvast aan om met zo weinig mogelijk apparaten te werken als je je eenmaal hebt ingeschreven in een sportschool.

En als je snel massa wilt aanzettten (werkt iig wel bij mij) kan je het beste 4 x 12 - 10 - 8 -6 reps doen. Meer kracht en meer massa tegelijk. Zorg er wel voor dat je niet als een gek met gewichten in de lucht gaat zwaaien maar langzaam bij langzaam traint.

Ik zou btw nu alvast beginnen met het maken van een voedingsschema. Als je dit af hebt kan je door naar de trainingsschema.

Comment

heh k dan das info waar ik wel wat mee kan der is nog hoop!!!
              haha maarja kben geem meso zoals de lucky bastard die jij bent :P neej maar okay kga der gelijk mee beginnen!!! met die reps/setjes. voedings schema wordt em nog niet vanwege onregelmatige tijden. geld gebrek. etc.

maar thx voor de tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X