posingmusic Milos Sarcev Mr Olympia 1993

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• posingmusic Milos Sarcev Mr Olympia 1993

Kent er iemand de artiest of componist of titel van de posingmusic/routine (instrumentaal) van Milos Sarcev tijdens de Mr Olympia van 1993? Is dringend, wil dit over enkele weken gebruiken tijdens wedstrijd?

Thanks

mooie muziek..Heb even voor degene die het willen horen ff het filmpje erbij gehaald (denk tenminste dat het deze is..) Klinkt bekend, maar kan je zo nie helpen..

YouTube - Milos Sarcev
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Wat een prachtig lichaam heeft kerel, maar ik viel bijna in slaap toen ik het muziek hoorde.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Wat een prachtig lichaam heeft kerel, maar ik viel bijna in slaap toen ik het muziek hoorde.
        Same here.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

is pure gevoelsmuziek voor classical poses; nog het pure body builden ten tijde van steeve reeves, frank zane, bob paris, berry demey en lee labrada; jammer deze tijden zijn door sth en synthol monsters voorbij! Jammer, maar ik heul niet mee met menigte!!!

Comment

Op Youtube zoek naar Olympia '83. Dan zie je nog eens lichamen zoals het hoort

Comment

Ja en dat komt omdat trainen toen belangerijker was dan 24/7 naalden in de bil steken... Nu is het precies andersom.

Comment

komaan guys, de vraag is niet of je de muziek goed of slaapwekkend vindt, enkel titel of artiest van de posingmusic; thanks

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Same here.
                  Cultuurbarbaren!

@ Ts: Ik probeer alles nagevragen (en eventueel doorgestuurd) te hebben voor volgende week. Zit met de vrije dagen en de eventuele vakanties he
                  VHS is overigens geen optie, mocht je het filmpje van youtube niet op je pc opgeslagen krijgen even laten weten, stuur ik het programma en de readme ook gelijk door.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X