puisteneus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• puisteneus

ey broeders ik wilde effekes weten of je puisten krijgt van proteine shakes en creatine shakes

ik ken een gozer (yoeri) die shakes gebruikt en hij zit helemaal onder dus ik wil geen risico ook de bijnaan "puisteneus" te krijgen

dus komt het door die shakes denken jullie??
    13
    proteine shakes
    30.77%
    4
    creatine shakes
    0.00%
    0
    allebij
    0.00%
    0
    verrot eten (patat enzo)
    23.08%
    3
    hij heeft gewoon aanleg voor dikke puisten ofzo
    23.08%
    3
    beetje van alles
    15.38%
    2
    iets anders..
    7.69%
    1
    tolkkas tolkkas

Broeders..? Als je nou jezelf eerst eens voorstelt in plaats van complete onzin te gaan verkopen? Je hebt vier berichten en het gaat totaal nergens over.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik krijg enkel puistjes als ik teveel chocolade eet, daarom doe ik dat zo min mogenlijk (hoe moeilijk dat dan ook te weerstaan is..). Van proteine heb ik nog nooit puistjes gekregen.

Off-topic
      Waarom heb je als avatar gekozen voor een foto van Arnold Schwarzenegger die gewurgt wordt?? Toch geen kinky gedachten hoop ik?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Broeders..? Als je nou jezelf eerst eens voorstelt in plaats van complete onzin te gaan verkopen? Je hebt vier berichten en het gaat totaal nergens over.
        Ik denk nu niet dat ge van die shakes puistjes krijgt.Zoiets krijg je eerder van te vettig eten. Maagklachten zijn eerder voorkomend bij shakes.

grtz
        getting back in shape...

Comment

Is onze chillende mafkees undercover?

Comment

Acne komt niet door vet eten.

Oorzaken
            Krijg je van chocolade, frites, kaas, pinda's of varkensvlees puistjes? Dat acne ontstaat door vet eten is een fabel. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat dit niet het geval is. Het is wel mogelijk dat genetische aanleg een rol speelt en/of gevoeligheid voor kleurstoffen en suikers.

Lees dit stuk maar!

Weg met die puistjes! - Beauty tips voor kapsels, make-up, rimpels en ontharen

Comment

Kerel waar heb jij het nou weer over? Acne komt zeker wel door heel veel vet eten en dat heb ik zelf ervaren! Natuurlijk kunnen er ook duizenden anderere redenen zijn. Als je huid erg gevoelig is moet je veel water drinken en genoeg vitamines binnenkrijgen... ik heb er jaren last van gehad dus ik weet waar ik het over heb.

Het enige wat echt goed helpt is iets wat je heel goedkoop bij de drogist kan kopen en dat is biergist. Nogmaals bij iedereen is het anders...

En ik zou al die wetenschappelijke shit niet geloven hoor.... dan kan je net zo goed die shit van clerasil ofzo kopen... troep!

Maar zal ik je zeggen waar acne heel erg veel mee te maken heeft? Met je zenuwen!! Als je er dag en nacht aan gaat denken kan het alleen maar erger worden... ignore it en kijk een paar weken later in de spiegel. Ook kan je beter geen zeep gebruiken voor je gezicht... misschien 1x per week maar meer niet. Ook geen marketings producten....

Niet aankomen, niet erover denken en alleen met schoon water wassen. Heeft mij 100% geholpen.
              Last edited by Nex-; 01-05-2008, 09:34.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Kerel waar heb jij het nou weer over? Acne komt zeker wel door heel veel vet eten en dat heb ik zelf ervaren! Natuurlijk kunnen er ook duizenden anderere redenen zijn. Als je huid erg gevoelig is moet je veel water drinken en genoeg vitamines binnenkrijgen... ik heb er jaren last van gehad dus ik weet waar ik het over heb.

Het enige wat echt goed helpt is iets wat je heel goedkoop bij de drogist kan kopen en dat is biergist.
                "Kerel" ten eerste ik verzin dit toch niet? Ten tweede je hoeft niet zo opgefockt te doen!! Ten slotte als je het allemaal beter weet omdat je het hebt gehad en je "hier nog iemand tegenover je hebt die het ook gehad heeft" word dan ook onderzoeker?

P.S. bedoel dit niet rot ofzo!! Maar je hoeft niet zo opgefockt te doen!!

Comment

Was niet opgefokt bedoelt hoor... dat is gewoon mijn style om te praten, komt ook echt altijd verkeerd over he... wellicht moet ik er smilies bijzetten.

Maar wat ze zeggen over vet eten daar klopt geen zak van, ik had echt alles maar dan ook alles geprobeerd. Vet eten, niet eten, gezond eten en het resultaat was merkbaar.

Comment

Ja ok. Kan me der wel wat bij voorstellen, want wat ik altijd dee was gewoon vaker mijn gezicht wassen. Hiermee kreeg ik al snel vermindering omdat: je de porien vroegtijdig schoonmaakt waardoor je sommige porien geen kans gaf om te verstoppen.

Maar we zullen allebij wel een punt hebben

Neem ook aan dat we er allebij vanaf zijn gekomen haha (Y)

Comment

Waar ik je wel gelijk in geeft is dat het ook met "stress" te maken heeft. Dat ben ik "zeker" met je eens!!

Comment

Ik had alleen puistjes op mijn gezicht...echter sindskort allemaal kleine pukkeltjes op mijn rug. Ben toen maar weer begonnen als biergist verslaafde en in 2 weken tijd had ik alleen nog maar een paar op mijn bovenrug.. vertrouwend erop dat deze ook snel weggaan... Biergist werkt als een GEK bij mij.

Yep, stress/zenuwen is een belangerijke zijn. Misschien wel de belangerijkste... het zijn eenmaal je hormonen he.

Comment

Yes thats true.

Ik heb meer last van meeeters op mijn rug, geen puisten ofzo. Natuurlijk als ik daar niets aan doe dan zouden dat wel eens puisjes kunnen worden maar toch.

Meschien is dat biergist ook wel een opsie voor moh..

Comment

Vroeger had ik ook acne, ik smeerde ze elke ochtend in met mijn eerste ochtend urine. Liet het even goed opdrogen en ging dan douchen, zonder zeep. Heb er nooit meer last van gehad....

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              onzin?? ik stel een vraag daar is dit forum toch voor?

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Ik krijg enkel puistjes als ik teveel chocolade eet, daarom doe ik dat zo min mogenlijk (hoe moeilijk dat dan ook te weerstaan is..). Van proteine heb ik nog nooit puistjes gekregen.
                              oke geen chocola moet lukken

Off-topic
                              Waarom heb je als avatar gekozen voor een foto van Arnold Schwarzenegger die gewurgt wordt?? Toch geen kinky gedachten hoop ik?
                              arnie was altijd gespierd toch, beroemde bodybuilder

Originally posted by Tjaaaa View Post
                              Is onze chillende mafkees undercover?
                              geen idee vraag het hem?

Het enige wat echt goed helpt is iets wat je heel goedkoop bij de drogist kan kopen en dat is biergist. Nogmaals bij iedereen is het anders...

En ik zou al die wetenschappelijke shit niet geloven hoor.... dan kan je net zo goed die shit van clerasil ofzo kopen... troep!

Maar zal ik je zeggen waar acne heel erg veel mee te maken heeft? Met je zenuwen!! Als je er dag en nacht aan gaat denken kan het alleen maar erger worden... ignore it en kijk een paar weken later in de spiegel. Ook kan je beter geen zeep gebruiken voor je gezicht... misschien 1x per week maar meer niet. Ook geen marketings producten....

Niet aankomen, niet erover denken en alleen met schoon water wassen. Heeft mij 100% geholpen.
                              biergist ga ik wel is proberen en ik zal er niet teveel aan denken

Was niet opgefokt bedoelt hoor... dat is gewoon mijn style om te praten, komt ook echt altijd verkeerd over he... wellicht moet ik er smilies bijzetten.

Maar wat ze zeggen over vet eten daar klopt geen zak van, ik had echt alles maar dan ook alles geprobeerd. Vet eten, niet eten, gezond eten en het resultaat was merkbaar.
                              ik eet ook niet echt vet ofzo, eet geen choco enzo maar toch heb ik soms wel een puistje maar niet heel erg

tolkkas tolkkas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X