Gespierder worden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gespierder worden.

Hallo,ben een jongen van 17 jaar, 168cm en 59 a 60 kg,ik heb te weinig tijd voor fitnesschool ivm met werk.Ik wil graag thuis oefeningen doen en heb er een aantal gevonden.Nu wil ik graag een extra zetje doormiddel van Mass FX [Anabolic Xtreme] dat ik in een online shop zag,valt dit middel onder anabolen?Is dit een legale of illigale?Ik weet dat nutaral beter zal zijn,maar is dit niet een wat minder sterk middel?

De namen die ze aan de supps geven geeft mensen vaak het idee dat het steroïden zijn dit is echt bullshit, zodra het illegaal is is het niet zo simpel via een webshop te krijgen.

Voor de rest is het belangrijk eerst je voeding goed op orde te hebben en een goed trainingsschema op te stellen lees het forum eens door en leer gaandeweg hoe alles in elkaar zit

succes
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Dat zijn geen steroïden en het is ook niet illegaal.

Ik raad je alleen niet aan zo 1-2-3 te beginnen met supplementen, is allemaal verloren geld als je niet voldoende kan trainen om het supplement ruimte te geven om in werking te treden. Bovendien zal ik eerst even wat onderzoek doen buiten supplementen om om gespierder te worden.

Comment

Ja ik ben op dit moment ook bezig en aan het zoeken voor goede manieren,heb thuis ook halters liggen,voor bankdrukken en kleine halters voor armen,hier moet ik toch een eind mee komen voor schouders/rug/armen/borst?

Mijn vraag is alleen,zal dat middel Mass FX [Anabolic Xtreme] werkelijk wat meer resultaat geven.

Edit: Heeft dit middel ook bijwerken zoals,haaruitval,puisten,vettige huid?
        Last edited by Eijndhoven; 12-05-2008, 21:46.

Comment

Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb wel een vriend die het geloof ik 2x gedaan heeft, het zijn capsules toch?

En hij was er wel tevreden mee maar nog steeds, ik raad het je gewoon niet aan te doen, als je net begint en je weet niet hoe je eten moet e.d. zal het waarschijnlijk niet á nauwelijks werken. Dus verdiep je eerst in: Trainingsschema's, voeding, rust en hoe je lichaam in het algemeen werkt en ga dan naar supps toe.

Comment

Maar voor trainingschema en voetdingschema zal ik echt na de fitnesschool moeten neem ik aan?

Comment

Nee, voor een goed schema moet je voldoende lezen op dit forum en je eigen schema maken en posten zodat je er hier commentaar op kan ontvagen.

daarnaast is het wel het makkelijkst om in een sportschool te trainen omdat je alle apparaten hebt die je nodig hebt zonder alle bende in je huis te hebben
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

En bovendien ben je meer gefocussed op het trainen zelf dan dat je dat bent als je thuis traint(dat geld voor mij iig zo)

Comment

nee man, zijn gewoon legale middellen, mijn ervaring hier trouwens niet zo mee. Creatine kuur werkte voor mij beter

Comment

Als het aangeboden wordt in een nederlandse webshop kan je er van uit gaan dat het legaal is
                    Who's the Chef

Comment

Zoek niet verder ANABOLEN STEROIDE te koop aangeboden

Op zoek naar anabolen mail me op
                      Last edited by GeneralIx; 30-05-2008, 14:31.

Comment

Zal eerst eens een tijdje zonder supss op die leeftijd

Comment

Originally posted by Body2008royvlaam View Post
                          Op zoek naar anabolen mail me op

Last edited by GeneralIx; 30-05-2008, 14:32.

Comment

je bent nog niet uitgegroeit net als ik gewoon trainen helpt nu het beste en ja sportschool gaat toch beter en heb je mensen die je kunnen helpen.
                            zou dit nog ffies uit je hoofd zetten.
                            je hebt nog lang niet je max gehaalt zonder suplementen
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X