Vetpercentage vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mischien helpt dit jou

Ideal fat percentage for both women and men chart list for correct measurement of fat

had hem binnen paar sec gevonden =)

Comment

Hier nog een klein beetje info, misschien heb je er wat aan

It's also interesting to note that 12% of a healthy woman's body is made up of this essential fat, while only 3% of a healthy man's body accounts for essential fat. A bit of a difference. The difference may be explained by the hormonal differences between men and women. So us women need a lot more fat than the men do, and realistically speaking shouldn't be thinking about getting our fat levels down to the same levels that men can.

Healthy body fat levels for women range between 20 - 27%. Medicinenet puts this figure at 25 - 30%. That might shock some people who have been trying to get it below this level. But trying to get a barbie-doll figure will come at a cost. Women who train regularly and maintain low levels of body fat have either lost their menstruation altogether or experienced irregularities.

An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

na verder te googlen...zou ik zegen ideal woman BF van leeftijd tussen den 20 en de 30 jaar zou tussen 18 en 25% moeten zijn

per leeftijds jaar zou het verschillen maar zou tussen die 2 marges moeten zijn

Comment

Waar zien jullie een kont?

Comment

vroeg ik me ook de heletijd al af...of je moet goeie zoom ogen hebben om dat display plaatje te kunnen zien

Comment

Ideale vetpercentage van vrouwen tussen de 18 en 25? Volgens mij verschilt dat erg per persoon of heb ik het mis? Het is in ieder geval wel een pak hoger dan bij de mannnen.

Comment

ja het verschilt per vrouw en leeftijd...daarom van alle verschillen zou een vrouw tussen de 18 en 25 moeten zijn op een leeftijd tussen 20 en 30 jaar

en ja idd heeft een vrouw meer vet dan een man, dat moet gewoon =)

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  vroeg ik me ook de heletijd al af...of je moet goeie zoom ogen hebben om dat display plaatje te kunnen zien
                  Ze heeft dat plaatje al weer van haar profiel gehaald. Was een mooi "string"moment
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Danko View Post
                    Hier nog een klein beetje info, misschien heb je er wat aan

It's also interesting to note that 12% of a healthy woman's body is made up of this essential fat, while only 3% of a healthy man's body accounts for essential fat. A bit of a difference. The difference may be explained by the hormonal differences between men and women. So us women need a lot more fat than the men do, and realistically speaking shouldn't be thinking about getting our fat levels down to the same levels that men can.

Healthy body fat levels for women range between 20 - 27%. Medicinenet puts this figure at 25 - 30%. That might shock some people who have been trying to get it below this level. But trying to get a barbie-doll figure will come at a cost. Women who train regularly and maintain low levels of body fat have either lost their menstruation altogether or experienced irregularities.
                    Dat komt al een stuk dichter in de buurt van wat ik bedoel ja, al heb ik nu nog niet echt een idee hoe het eruit ziet. Maar dankjewel

Comment

nou vandaag gemeten en gewogen
                      35 lente jong
                      vet percentage was eerst 29.9 nu is het 27.8 procent
                      vetvrije massa (wat dat inhoudt weet ik niet)42.5kg
                      lichaamsvocht is 31.1 kg
                      het gewicht is wel hetzelfde gebleven gewoon 59 kg (ben erg trots dat ik niet meer afvalt)

heb een lengte van 1.58
                      bmi is 23.6

wie lan mij de vetvrije massa uitleggen snap er niks van ben al aan hetgoogle maar echt snappen doe ik het niet

Comment

Originally posted by vonneke View Post
                        nou vandaag gemeten en gewogen
                        35 lente jong
                        vet percentage was eerst 29.9 nu is het 27.8 procent
                        vetvrije massa (wat dat inhoudt weet ik niet)42.5kg
                        lichaamsvocht is 31.1 kg
                        het gewicht is wel hetzelfde gebleven gewoon 59 kg (ben erg trots dat ik niet meer afvalt)

heb een lengte van 1.58
                        bmi is 23.6

wie lan mij de vetvrije massa uitleggen snap er niks van ben al aan hetgoogle maar echt snappen doe ik het niet
                        ow en dan heb ik nog vet massa 16.4 kg maar os dat nou anders dan vetpercentage????

lijste is

35 jaar
                        158 cm
                        58.9 kg
                        23.1 bmi
                        56644 kj
                        1349 kcal
                        27.8 vetpercentage
                        16,4 kg vet -massa
                        42,5 vetvrij massa
                        31.1 kg lichaamsvocht

wat is nou vetmassa is dat het zelfde as d evetpercentage???

reactie zijn welkom

Comment

Megabump! Dit is een topic uit mei vorig jaar!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Je hebt lichaamsgewicht. Dit is het gewicht wat je op de weegschaal ziet staan en in jouw geval 59kg. Dit is je totale gewicht (massa) welk bestaat uit Vet-, Vocht- en Spiermassa.

Vet vrije massa is in princiepe je spieren, botten, pezen etc. In jouw geval is dat 42.5kg.

Lichaamsvocht is dus je vochtmassa. Vocht sla je op in o.a. je nieren die het weer door je lichaam pompt ter reiniging en uitscheidt als het vervuilt is met gifstoffen.

Vetmassa is dus de hoeveelheid kilo's aan vet dat je met je meeslaapt.

Vervolgens worden al die kilo's omgerekend tot percentages om te zien of je gezond bezig bent.

BMI moet je niet op letten. Het is onzin en geeft geen goed beeld hoe je er voor staat. Meet je heupomvang en je middel. Vervolgens deel je de heupomvang door je middelomvang en krijg je een getal. Als het 0.7 - 0.8 is zit je goed.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Megabump! Dit is een topic uit mei vorig jaar!
                              jip maar dacht zoek het eerst op voordat je een nieuwe opent zo doende blijft het wel actief

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Je hebt lichaamsgewicht. Dit is het gewicht wat je op de weegschaal ziet staan en in jouw geval 59kg. Dit is je totale gewicht (massa) welk bestaat uit Vet-, Vocht- en Spiermassa.

Vet vrije massa is in princiepe je spieren, botten, pezen etc. In jouw geval is dat 42.5kg.

Lichaamsvocht is dus je vochtmassa. Vocht sla je op in o.a. je nieren die het weer door je lichaam pompt ter reiniging en uitscheidt als het vervuilt is met gifstoffen.

Vetmassa is dus de hoeveelheid kilo's aan vet dat je met je meeslaapt.

Vervolgens worden al die kilo's omgerekend tot percentages om te zien of je gezond bezig bent.

BMI moet je niet op letten. Het is onzin en geeft geen goed beeld hoe je er voor staat. Meet je heupomvang en je middel. Vervolgens deel je de heupomvang door je middelomvang en krijg je een getal. Als het 0.7 - 0.8 is zit je goed.
                                hehe eindelijk goed uitgelegt nu snap ik het mijn heupvang is 80 cm een week geleden wil het niet iedere week meten,sjong neem ik 16 .4 kg vet met mij mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X