Nu is er voor mannen erg veel te vinden hoe het er ongeveer uitziet, bij welk vetpercentage. Nu kan ik haast nergens iets vinden over datzelfde bij vrouwen.. Vast wel iemand hier die daar iets over kan zeggen toch?
Vetpercentage vrouwen
Collapse
X
-
Heb wat voor je gezocht over vrouwenpercentages (wat je zelf ongetwijfeld ook hebt gedaan..) in het Nederlands en Engels, maar nergens echt foto's te vinden. Ook niet echt goeie op fora ed.
Overigens: Het is bij vrouwen (zo lijkt 't) allemaal een stuk moeilijker om te bepalen, zo zijn sites over gezondheid het ook lang niet allemaal met elkaar eens wat nou voor een vrouw het juiste/ideale percentage zou zijn. Scheelde op sommige sites soms dik 6 %!Achievements comes in cans, not can'ts.
-
Het juiste/ideale percentage kan me niet zoveel schelen, volgens mij zijn er zelfs sites die beweren dat 30% perfect is, wat toch echt niet is wat ik zelf wil. Verschillen zijn idd groot, de ene beweert dat bij 23% de buikspieren al zichtbaar zijn, de andere bij 14%. Verder kan ik alleen van die tabelletjes vinden, wat ook niets zegt. Nergens iets met fotos om een beeld te krijgen, terwijl ik dat volgens mij maanden terug wel eens tegen ben gekomen. Maar ja, vind dat maar eens terug
En weet dat dat gevaarlijk is, oa menstruatie kan dan stoppen. Maar, volgens mij is 12/13 zon grens die niet gezond meer is bij vrouwen?
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostLaatste keer was het 17,2 alleen dat is al bijna een maand terug.
Wil je nog verder zakken dan? Dan zou ik me als ik jou was toch ook wat meer gaan richten op wat extra spiermassa om niet te beenderig te worden.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Los daarvan, ik zou het eigenlijk raar vinden als ik geen antwoord krijg door wat nu mijn vet is. Antwoord krijgen omdat er geen antwoord is, is normaal. Maar in dat vorige topic was het ook een beetje van 'ach, maak je niet druk', terwijl er pas een soortgelijk topic was, waar wel veel andere tips in komen.
Comment
-
Misschien dat MUSCLE WITH ATTITUDE iets is voor je? Het is voor vrouwen wat T-nation is voor mannen.
TMAGNUM FORUMS - Ideal Competition Bodyfat?
Recommended Body Weights and Percent Body Fat Contents for Women
Kortom het is precies wat dusver al gezegd is mbt bodyfat voor vrouwen. Don't sweat it. Maar om Patricia tegemoet te komen... Focus meer op Waist to Hip Ratio :P
TMAGNUM FORUMS - Waist-Hip Ratio - The Science
TESTOSTERONE NATION | World's Largest Bodybuilding and Weight Loss Underground Nation
TESTOSTERONE NATION | World's Largest Bodybuilding and Weight Loss Underground Nation
omg kwam een quote tegen:
"Fat Guys Give More Orgasms Leave it to those horndogs in the Netherlands to figure this one out. In a study conducted at Tilburg University, researchers surveyed 256 sexually active female students and asked them about their sex partners.
After categorizing their male partners as thin, average, or "overweight," 61% of respondents indicated that their overweight partners were able to give them more orgasms compared to men with other body types.
Although the survey didn't follow up and ask the lovely co-eds why they thought this was true, researchers came up with a theory: the fat bellies and lower abdominal regions of overweight men provided better direct clitoral stimulation." <-- en dat is nog waar ik. Het enige positieve aan me oude dikke buik. Naast het feit dat het een ideaal bijtafeltje was.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostLos daarvan, ik zou het eigenlijk raar vinden als ik geen antwoord krijg door wat nu mijn vet is. Antwoord krijgen omdat er geen antwoord is, is normaal. Maar in dat vorige topic was het ook een beetje van 'ach, maak je niet druk', terwijl er pas een soortgelijk topic was, waar wel veel andere tips in komen.
De mensen met het juiste antwoord of de juiste tips (zoals ongetwijfelt corina) zijn minder vaak online dan wij en hebben je topic nog niet gelezen waarschijnlijk.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostOmdat de meesten het antwoord niet hebben maar toch willen reageren omdat ze een mening te uiten hebben.
De mensen met het juiste antwoord of de juiste tips (zoals ongetwijfelt corina) zijn minder vaak online dan wij en hebben je topic nog niet gelezen waarschijnlijk.
@ Falsyr; super, bedankt! Weer flink wat te lezen haha. Maare, hoe vind jij zulke links? Want als ik ga googlen kom ik daar echt niet bij, terwijl ik normaal niet zon ramp met google ben.
Comment
-
Het wisselt erg per persoon, maar geloof dat bij vrouwen dat percentage rond de 14 zal liggen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVoor een vrouw is dat erg netjes. En mijn conclusie na het bekijken van je ..euh..wat pikantere foto ben ik van mening dat het je niet misstaat.
Maargoed voor de rest is mij verteld dat 25 gezond is voor vrouwen in verband met borsten billen etc maar dat is het enige wat ik erover gehoord heb.
Voor de rest succes met uitzoekenBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...18 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-